The Princess - Chapter 17


Hon öppnade ögonen och kollade frågandes på mig. Jag visade testet och hon börja darra.
"Gumman du behöver inte vara rädd jag kommer alltid stanna hos dig" sa jag och hon nickade. Jag vände testet och det visa...
Hon öppnade ögonen och kollade frågandes på mig. Jag visade testet och hon börja darra.
"Gumman du behöver inte vara rädd jag kommer alltid stanna hos dig" sa jag och hon nickade. Jag vände testet och det visa...
"Isabelle du ska bli mamma" sa jag och log stort.
I Love You (Austin Mahone Love Story) - Chapter Nine!(: | Story | Quizazz
Hon börja snyfta så jag flyttade mig mot henne och kramade om henne.
"Vi klarar detta tillsammans eller hur" sa jag och nickade.
"Sådär sov nu du behöver det" sa jag och hon la sig till rätta och somna. Jag tog tag i mobilen och tryckte den mot örat.
"Hej" sa jag.
"Justin ska bli pappa" skrek Alfredo.
"Japp" sa ja stolt.
"Så det är alltså sant?" frågade Scooter.
"Ja" sa jag.
"Vart är Isabelle da?" frågade Kenny.
"Hon behöver sova det har hänt mycket så hon sover" sa jag och Alfredo skratta.
"Ja men då ska vi låta er vara nu så sov gott" sa Alfredo och la på. Jag la mobilen på byrån och la mig ner i sängen. Ja la armen om Isabelle och strök henne på magen. Jag log lyckligt vi ska bli en familj tänkte jag. Innan jag somna bredvid Isabelle.
*
Jag vaknade dagen efter. Vi måste varit trötta tänkte jag och klev upp. Isabelle var ännu en gång borta. Snyftningar hördes från vardagsrummet. Jag drog på mig ett par mjukis byxor och gick dit. När jag kom in hittade jag Isabelle i ena hörnet på soffan. "Gumman vad är det?" frågade jag och satte mig bredvid henne.
"Är det för tidigt för barn?" frågade hon mellan snyftningar.
"Nej gumman vi kommer klara detta. Kom ihåg att vi har många som kan hjälpa oss" sa jag och hon nickade. Hon kröp upp i min famn och slutade tillslut gråta.
"Kom vi kan bada i poolen" sa jag och hon ställde sig upp så jag tog det som ett ja. Jag gick fram till min väska och tog fram mina badbyxor. Isabelle kom ut i en fin bikini som var rosa och utan axelband.
Tumblr
Jag gick fram till henne och kysste hennes mjuka läppar.
"Kom nu" sa jag och drog ut henne. Jag öppnade altan dörren. Och gick ut. Jag tog sats och hoppade in i poolen. Det svala vattnet kändes mot min kropp och jag njöt. När jag kom till ytan så stod Isabelle och kollade på mig innan hon vände sig och satte sig på en solstol.
"Kom älskling" sa jag och öppnade mina armar för henne.
"Nej jag måste fixa min solbränna" sa hon och la sig ner. Jag log mot henne och simma runt. När hon legat där ett tag gick jag upp och la mig på henne.
"AA!" skrek hon "vad gör du" fortsatte hon sen.
"Du såg så het ut så du kanske behövde svalkas" sa jag och blinka med ögat. Han skratta och tryckte ihop våra läppar. Min tunga sveptes in i hennes mun.
"Vi går in i rummet istället" mumlade hon mot mina läppar och jag reste mig upp med Isabelle i min famn. Mina badbyxor hade torkat av att legat i solen så jag kasta ner henne i sängen. Jag kollade på klockan och den var sex på kvällen. Jag log mot Isabelle innan jag pressade samman våra läppar.
*
Jag slog upp ögonen och log åt Isabelle som sov. Jag klev upp ur sängen och tog på mig underkläder och ett par mjukis byxor och gick in i köket. Jag tog fram frukost och la det på en bricka. Inne i rummet sov Isabelle fortfarande. Jag kollade runt i rummet och log. Isabelles Bikini topp låg i ena hörnet och underdelen i ett annat hörn. Mina badbyxor låg precis vid sängen. Jag gick fram till byrån och ställde brickan där och gick sen fram till sängen. Jag kysste Isabelle längst magen och upp mellan brösten. Ett stön lämna hennes mun och hon var vaken. Jag ställde mig upp och gick och hämta brickan. Jag ställde den fram för Isabelle och kysste henne.
”Tack för igår” sa jag och flina.
”Det var du som börja” sa hon och rodna. Jag log och åt upp allt.
”Men idag ska vi inte vara här, vi ska ut” sa jag och log mot henne. Hon log och reste sig upp. Virade täcket runt sig.
”Jag går och duschar” sa hon och försvann in på toaletten. Efter ett tag kom Isabelle ut med en handduk runt sig och håret var torkat. Hon gick fram till sin väska och tog på sig underkläder och sen en söt gul vanlig klänning.
”Jag duschar” sa jag och kysste henne och gick sen in i badrummet.
”Jag duschar” sa Justin och kysste mig och gick sen in i badrummet. Jag gick in i badrummet och ställde mig framför spegeln. Jag kollade in i Justins ögon genom spegeln och log. Jag tog tag i mascaran och böjde mig fram och börja måla ögonfransarna. När jag skulle ta tag i pudret tog någon annan den.
”Du är fin som du är” sa Justin och log. Jag log mot honom och skratta.
”Klä på dig du dödar mig” sa jag och han skratta.
”Så du gillar inte detta?” frågade han och pekade på sin mage. Jag gick fram till honom och la mina händer på hans mage och log.
”Jag älskar det och dig” sa jag och log och kollade sen ner på ringen som satt där.
”Älskar dig med” sa han och kysste mig.
”Hur mycket kosta denna ring?” frågade jag fundersamt.
”Det är inget jag tänker säga” sa Justin och drog fram ett rött linne med tryck och ett par jeans shorts.
Innan vi gick ut drog ha på sig solglasögon och en svart mössa.
”Varför mössa när det är varmt ute?” frågade jag och flätade ihop våra händer.
”Det passar mina kläder och den är skön” sa han och kysste min kind.
”Så vart ska vi?” frågade jag och kolla upp på Justin.
”Vi kan gå till stranden, gallerian eller bara gå” sa han och log. Jag stannade och tänkte.
”Jag går dit du går” sa han.
”Vi kan gå till gallerian och kolla” sa jag och han nickade och tryckte sina läppar mot mina. Kameror börja blixtra och paparazzoerna hade hittat oss. Justin kollade ner på mig.
”Det är okej gubben” sa jag och han kysste min kind. Jag log och vi börja vår färd mot gallerian. När vi hade kysst varandra smattrade kamerorna som aldrig för. Jag gissar på att detta kommer sitta på första sidan i varje tidning imorgon.
Justin Bieber kysser prinsessan Isabelle Sanchez Gonzalez av Spanien i Bahamas. Så är det en romans på gång? Man har även sett en värdinna på deras hotell dom bor på komma med gravididets test. Så kommer det en liten Bieber junior eller?
Eller något sånt. Vi gick in i gallerian och kollade oss omkring. Jag kollade på Justin och han hade fastnat med blicken på en affär. Jag följde han blick och så klart en skate affär med skor och kepsar mm. Jag drog tag i Justins arm och börja gå dit.
”Isabelle vi behöver inte gå dit” sa han. Jag stannade och vände mig om.
”Så klart vi kan gå dit” sa jag och kysste hans mjuka läppar. Han log mot mig och vi börja gå mot affären igen. När vi kom in så gick Justin fram till kepsarna.
*
Just nu satt vi på ett café och fika. Justin satt och åt på en muffins medan jag bara tog en latte.
”Är du säker på att du bara vill ha en latte?” frågade Justin för andra gången.
”Jag vill inte ha något” sa jag trött. Han stärkte sin hand över bordet och fattade tag om min.
”Gumman vad är det?” frågade han oroligt.
”Jag vet inte, trött ont i huvet mår illa.. så” sa jag och kollade på honom. Han ställde sig upp.
”Vi åker hem” sa han.
”Nej jag vill inte förstöra våran dag” sa jag och gjorde ett försök på att le men det blev bara en min.
”Men gumman du förstör inget, om du mår dåligt åker vi till hotellet annars bär jag dig dit” sa han och skratta. Jag suckade och ställde mig upp. Justin la en hand om min midja och en på min kind och tryckte ihop våra läppar.
”Älskar dig” mumlade jag mot hans läppar och han log.
”Älskar dig” mumlade Isabelle mot mina läppar höra dom orden betyder mycket för mig så jag log. Jag tog tag i hennes hand och vi gick ut ur gallerian.
*
Jag låste upp dörren och Isabelle sprang raka vägen i på toaletten. Jag ställde ner kassarna och gick till badrummet där hon spydde. Jag lyfte upp hennes hår och strök henne på ryggen. När hon var klar gick vi och la oss för hon behöver verkligen sova. Vi hade tre dagar kvar, vi hade varit här i fyra dagar. Hoppas hon mår bättre imorgon tänkte jag och kysste hennes kind innan jag somna.
så nu har in.... det KANSKE kommer upp ett imorgon.
men kommentera och godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: Random

I♥IT you are so good. I guess you LOVE Justin Bieber?

2012-04-24 @ 22:26:56
Postat av: Inez

Jättebra kapitel gumman älskar det! Synd att du för sa dig;) men det var kul ändå<3<3<3<3<3<3

2012-04-25 @ 06:43:01
Postat av: Vickan

Bra kapitel Ebba , så spännande vill bara läsa nästa kapitel när kommer nästa kapitel ??????????? Måste läsa det <3

2012-04-26 @ 19:17:59
Postat av: Hanna<333

Aaaaas braa Ebba! Du är verkligen grym! <333333 :*

2012-04-28 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0