The Princess - Chapter 16

Isabelle kollade in i mina ögon och log. Jag trängde djupare in i henne och hon kysste mig för att kväva hennes stön. Min tunga sveptes över hennes läppar och dom öppnades. Hon rullade runt och satte sig på mig.
”Älskar dig” sa hon och tryckte sig mot mig. Ett högt stön lämna hennes läppar jag log lyckligt och kysste henne.
*
Jag kollade på klockan och den var två vi kom hem klockan tio. Wow tänkte jag och kollade ner på Isabelles sovandes ansikte. Hon hade fått några sug märken på halsen och brösten. Jag kollade på hennes finger och log innan sömnen tog över och jag somna med ett leende på läpparna.
Isabelle kollade in i mina ögon och log. Jag trängde djupare in i henne och hon kysste mig för att kväva hennes stön. Min tunga sveptes över hennes läppar och dom öppnades. Hon rullade runt och satte sig på mig.
”Älskar dig” sa hon och tryckte sig mot mig. Ett högt stön lämna hennes läppar jag log lyckligt och kysste henne.
*
Jag kollade på klockan och den var två vi kom hem klockan tio. Wow tänkte jag och kollade ner på Isabelles sovandes ansikte. Hon hade fått några sug märken på halsen och brösten. Jag kollade på hennes finger och log innan sömnen tog över och jag somna med ett leende på läpparna.
Jag vakna utav att det kallt bredvid mig. Isabelle var inte där. Jag kollade runt i rummet och hon hade visst varit i hennes väska och min. Helt plötsligt hördes ett ljud precis som om någon kräktes. Jag gick upp drog på mig underkläder och öppnade dörren till badrummet. Där stod Isabelle lutas över toaletten och spydde. Jag gick fram till henne och lyfte håret.
"Du behöver inte göra detta" sa hon jag log mjukt.
"Har du glömt vad som sitter på ditt finger, vi går igenom allting tillsammans" sa jag hon skulle precis svara mig när det kom mer. När hon sluta så lutade hon sig mot vägen i badrummet och andades.
"Här" sa jag och gav henne ett glas vatten.
Jag vaknade upp och hade ont i magen. Men för tillfället var det inget. Jag gick upp och fram till min väska. Jag drog fram ett par sköna trosor sen hittade jag en stor tröja i Justins väska. När jag var på väg till köket kom det. Jag sprang in i badrummet och spydde. Efter ett tag lyftes mitt hår upp och jag kunde se Justin.
"Du behöver inte göra detta" sa jag och han log mjukt.
"Har du glömt vad som sitter på ditt finger, vi går igenom allting tillsammans" sa han jag skulle precis säga nått när det kom igen. När jag spytt klart lutade jag mig mot vägen och andades.
"Här" sa Justin och räckte mig ett glas vatten jag tog glaset och tog en klunk.
Jag satte mig bredvid henne och flätade ihop den lediga handen med min.
"Vad betyder detta?" frågade jag.
"Ja... Efter det vi hade igår" sa hon och ett leende spred sig åt minnet.
"Så kan det kanske betyda en sak" fortsatte hon.
"Vadå?" frågade jag och hon kollade på mig som om jag var dum i huvet.
"Vad händer om två har det vi hade igår utan kondom?" frågade Isabelle. Jag tänkte lite sen fatta jag.
"Kan det vara så" sa jag och kollade på magen och Isabelle nickade.
"Ja det kan vara så" sa hon osäkert. Jag kollade upp på henne och hon hade en osäker blick.
"Hörru, om du är gravid så vi göra det tillsammans, jag kommer alltid vara vid din sida" sa jag och kysste henne.
"Tack" viskade hon.
"Men jag måste köpa ett sånt här test" utbrast hon och reste sig upp och gick ut till sovrummet. Jag reste mig upp ställde glaset på handfatet och gick efter.
"Vadå?" frågade jag.
"Gravid test. Man kan kolla om man är gravid" sa hon och jag nickade.
"Kan inte du ringa dom på hotellet och fråga om dom kan köpa ett för det kommer bli kalabalik annars" sa hon stressat så jag nickade bara.
"Okej Isabelle lugna ner dig" sa jag och krama om henne. Hon blev slapp i min famn så jag lyfte upp henne och la henne i sängen. Då hade hon redan somnat. Jag log och drog av henne tröjan. Även om hon inte hade b:h så har jag sätt henne så jag bryr mig inte. Jag la täcket om henne och gick in i vardagsrummet för att ringa till hotellet.
*
Det plinga på dörren och jag gick och öppnade.
"Hej" sa hon och räckte över mig testet.
"Tack" sa jag och log. Sen vände hon sig om och gick iväg. Jag gick in med testet och raka vägen in i sovrummet. Där sov Isabelle fortfarande. Jag log och kollade på henne till min mobil ringde.
(Justin=Fett / Scooter och dom andra=vanlig)
"Hej" sa jag trött.
"Är det sant?" sa Scooter man hörde att han hade högtalare.
"Vadå?" frågade jag och kollade på Isabelle som börja röra på sig.
"Vi såg en bild från hotellet när en värdinna lämna ett sånt här gravid test eller vad det heter" sa han ivrigt i telefonen.
"Nej hon har inte gjort det än just nu sover hon för att hon fick flipp och när jag lugna ner henne så somna hon" sa jag och log mot Isabelle som vaknat precis vaknade efter jag avslutade menningen.
"Men varför tror ni det?" frågade Scooter.
"Hon vankade och sprang in på toan och spydde" sa jag. Jag vet att det är att vara lite öppen för mitt crew men vi är som en familj berättar allt förvarande.
"Vänta Isabelle har vaknat måste bara prata med henne fort" sa jag och la mobilen åt sidan.
"Hey" sa jag och satte mig på kanten till sängen.
"Hej" mumlade hon trött.
"Testet ligger på byrå vill du göra det nu eller sen?" frågade jag och hon satte sig upp i sängen ryckte åt sig en tröja testet och gick in i badrummet.
"Sådär" sa jag.
"Vad hände?" frågade Alfredo denna gång.
"Hon vakna" sa jag och skratta åt dom och deras frågor.
"Så lille Justin ska kanske bli pappa" skämtade Alfredo.
"Jag är inte så liten" sa jag skratta. En duns hördes från toan och jag var snabbt på fötterna.
"Kommer snart" mumlade jag i telefonen och la den i fikan och gick sen fram till dörren. Jag knackade och ett litet 'kom in' hördes. Jag öppnade dörren och fick se Isabelle sitta i ett hörn och skaka. Jag gick fram till henne och kramade om henne.
”Gumman du behöver inte vara rädd” sa jag och lyfte upp henne i min famn och gick in i rummet. Jag la henne på sängen.
"Men har du fått reda på det?" frågade jag.
"Nej man ska vänta i tio minuter" sa hon och jag nickade. Jag tog upp mobilen och satte den mot örat.
"Tillbaka" sa jag.
"Vad hände" sa Scooter.
"Inget Isabelle är bara lite rädd" sa jag och kramade om henne.
"Ja.. Men har ni fått svaret testet?" frågade Kenny i bakgrunden.
"Nej jag ska kolla på det om fem minuter" sa jag.
"Varför inte Isabelle?" frågade Ryan (Good).
"Hon har somnat igen. Men det gör inget hon är bara söt när hon sover” sa jag och dom skratta.
"Men egentligen skulle ni inte få reda på detta via mobilen" sa jag och kollade på klockan.
"Det gör inget nästa hela crewet är här så du slipper säga det sen i alla fall" sa mamma denna gång.
"Jag ska gå och kollade det nu" sa jag och la ner mobilen och tog ett djupt andetag innan jag öppnade dörren. Jag gick fram till testen och gick ut igen till Isabelle.
"Isabelle gumman vakna" sa jag och skaka henne då crewet tycker att man är taskig om man kysser någon annan när man pratar i telefon till crewet. Hon öppnade ögonen och kollade frågandes på mig. Jag visade testet och hon börja darra.
"Gumman du behöver inte vara rädd jag kommer alltid stanna hos dig" sa jag och hon nickade. Jag vände testet och det visa...

Tjena ;) ja nu har ni det... så vad händer??? :)
sorry för ett bildlöst kapitel oxå :D

Kommentarer
Postat av: Inez

Oj oväntad vändning! Men bra kapitel gumman<3<3<3<3

2012-04-24 @ 18:07:45
Postat av: Hanna<333

Aaas grymt kapitel igen Ebba! :) <3333

2012-04-28 @ 17:08:09
Postat av: Wilma

Eeeeeh..... Okej det är omöjligt att märka dagen efter att man har haft sex att man är gravid eftersom fostret inte har utvecklats än och man kan inte ta test förns efter typ nån vecka eller så, så det blev total orealistisk men annars var det bra. Ett tips om du inte vet så mkt om nått googla det eller fråga nån som vet så att det blir rätt istället :)

2012-07-19 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0