The Princess - Chapter 15

När vi pratat mycket och ätit god saker reste sig Justin upp.
”Vill du gå på stranden?” frågade han och jag tog tag i hans han och nickade. Vi gick barfota längst stranden och Justin hade kavlat upp sina jeans till knäna. När vi gått ett tag släppte Justin taget om min hand. Så jag stannade och vände mig om och mötes av en chock.......
När vi pratat mycket och ätit god saker reste sig Justin upp.
”Vill du gå på stranden?” frågade han och jag tog tag i hans han och nickade. Vi gick barfota längst stranden och Justin hade kavlat upp sina jeans till knäna. När vi gått ett tag släppte Justin taget om min hand. Så jag stannade och vände mig om och mötes av en chock.......
Jag kollade chockat på Justin som stod på knä med en ring i handen.
Il_570xn.253334186_large
”Isabelle jag älskar dig och vill leva livet ut med dig, så Isabelle Sanchez Gonzalez vill du gifta dig med mig?” frågade han och jag log lyckligt medans tårarna börja rinna.
Jag nickade kraftigt med huvet och snyftade.
”Ja” fick jag fram tillslut och han log stort. Han tog tag i ringen och träde på den på ring fingret.
”Jag älskar dig” sa jag och torkade alla tårar.
”Älskar dig mer” sa han och log som aldrig för.
Isabelle log samtidigt som hennes tårar börja rinna jag log nervöst. Hon nickade kraftigt med huvet.
”Ja” fick hon fram tillslut och jag log stort. Äntligen hon är min, jag kommer aldrig släppa henne. Vi ska bli man och hustru. Jag tog tag i ringen och trädde på den på hennes ring finger.
”Jag älskar dig” sa hon och försökte torka bort alla tårar som rann.
”Älskar dig mer” sa jag och sken som en sol kunde aldrig vara lyckligare. Vi började gå tillbaka eftersom bilden skulle hämta oss. När den kom så satte vi oss där bak med sammanflätade händer. Isabelle kollade på ringen och log. Hon la sitt huve på min axel och jag kände hur hon slappna av.
”Men Justin vad ska vi säga till paparazzoerna?” frågade Isabelle och kollade upp på mig.
”Vi får väll säga som det är” sa jag och hon nickade.
”Vi är framme nu” sa chauffören och vi klev ur. Vi gick fram till huset och jag låste upp. Isabelle gick in och tog av sig sina skor. Jag smög bakom ryggen på henne och la håret på ena sidan axeln och börja kyssa hennes hals. Hon skrattade och vände sig om och kysste mig. Hennes tunga åkte in i min mun. Jag tog tag i hennes höfter och bar upp henne till min midja. Hon slingra hennes ben runt min midja utan att avbryta kyssen.
Tumblr_lv47f9lij81qhojapo1_500_large
Jag gick in i sovrummet där det var ljus tända. Jag la ner henne på rygg tog tag i hennes jeans jacka drog av den och sen hennes klänning. Jag log mot henne innan hon pressade samman våra läppar. Vi rullade runt och lekte. Hungern i mig höll på att explodera men Isabelle fortsatte leka med mig. Hon drog av min tröja och la sina ben runt min midja och tryckte mig närmre henne.
Facebook
Hon kysste min magen ner till kalsong kanten och sög sig fast. Ett stön lämna mina läppar medans hon gjorde ett sugmärke. När hon var klar så kysste hon mig passionerat. Jag fick nog och drog av henne b:h och klämde till. Ett högt stön lämnade hennes läppar och jag flina.
”Payback” mumlade jag i hennes öra. Jag lutade mig så jag såg henne i ögonen innan jag börja kyssa henne från knät ner på låret.
Tumblr_m2j5yys24b1r4j0bbo1_500_large
Vid trosorna magen och stannade vid brösten.
Ena hade fått ett sugmärke så då kan det andra också få ett tänkte jag och sög mig fast. Stön lämnade Isabelles mun så jag var nöjd. Hon snurrade runt oss och drog av byxorna. Drog naglarna löst på kalsongerna och jag stöna högt.
Jag drog av han byxorna och drog löst mina naglar på kalsongerna. Och han stöna högt. Men han verkade få nog då han drog av mig mina trosor och kastade iväg dom. Jag log och drog sakta av hans kalsonger och kastade dom åt sidan. Han snurrade runt och trängde in i mig.
Jag tog ett hårt tag i lakanet och stöna högt.
Tumblr_lzsgc9ylns1qeag52o1_500_large
Han åkte ur och tryckte sen djupare in i mig. Jag borrade in mina naglar i hans rygg och stöna. Jag kollade in i hans ögon och log. Han trängde djupare in i mig och jag kysste Justin istället för att stöna. Jag hade alltid trott att detta inte var skönt men med Justin förändras allt. Allting blir till njutning.
Isabelle kollade in i mina ögon och log. Jag trängde djupare in i henne och hon kysste mig för att kväva hennes stön. Min tunga sveptes över hennes läppar och dom öppnades. Hon rullade runt och satte sig på mig.
”Älskar dig” sa hon och tryckte sig mot mig. Ett högt stön lämna hennes läppar jag log lyckligt och kysste henne.
*
Jag kollade på klockan och den var två vi kom hem klockan tio. Wow tänkte jag och kollade ner på Isabelles sovandes ansikte. Hon hade fått några sug märken på halsen och brösten. Jag kollade på hennes finger och log innan sömnen tog över och jag somna med ett leende på läpparna.
Ja Tessan fick som hon ville ;) så kommentera vad ni tycker.
Så vad kommer hända nu? Använde dom kondom? men godnatt..
Puss på er :D
P.S eftersom jag har lagt ut tre eller fyra kapitel kommer det ta lite längre tid till det andra... ;)

Kommentarer
Postat av: Inez

Jättebra! Jag dör! Älskar det! Ja du fattar jag tyckte det var ett jättebra kapitel! Och du ska INTE lägga ner!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-04-24 @ 06:48:52
Postat av: Vickan

Jätte grymt kapitel Ebba jag älskade det så spänande kapitel jag vill bara ha mer och mer !!!!!!

2012-04-26 @ 17:34:22
Postat av: Hanna<333

Braa Ebba! Du är grym :) <3333

2012-04-27 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0