The Princess - Chapter 14

Jag la ner mina kläder i väskan och kröp ner under täcket. Det tog inte lång tid innan Justin kom ut ur badrummet och kröp ner bredvid mig.
”Jag älskar dig” sa jag och kysste hans underbara läppar.
”Älskar dig mer” sa han och la armen runt mig. Jag log lyckligt och lät sedan sömnen ta över.
Jag la ner mina kläder i väskan och kröp ner under täcket. Det tog inte lång tid innan Justin kom ut ur badrummet och kröp ner bredvid mig.
”Jag älskar dig” sa jag och kysste hans underbara läppar.
”Älskar dig mer” sa han och la armen runt mig. Jag log lyckligt och lät sedan sömnen ta över.
Ett par läppar kysste mig på upp för halsen på kinden och slutligen mina läppar. Jag besvarade kyssen och rullade upp på Justin. Jag kysste honom på halsen ner på nyckelbenet och magen. När jag kom till kalsongkanten stönade Justin och jag gick av honom och fram till min väska för att välja underkläder. Jag tog min rosa men svarta detaljer.
Jag gick in i badrummet och tog av mig mina underkläder och gick in i duschen.
När Isabelle gick in i badrummet och duschen startade så reste jag mig upp och tog min mobil. Jag ringde lite samtal och la mig sen på sängen. Jag log, allt var klart tills ikväll. Hoppas hon gillar det. Badrums dörren öppnades och jag kollade dit. Hakan slog i golvet. Där stod Isabelle i bara underkläder brösten var ovanligt stora men jag gillade det. Hon log och gick fram till sin väska. Han la ner dom gamla underkläderna och börja leta efter något att ha på sig. Innan hon han ta på sig någonting så smet jag fram och lyfte upp henne i min famn. Hon skrattade till. Jag la ner henne på sängen och la mig över. Jag log mot henne men tryckte sen mina läppar mot hennes. Min tunga åkte in i hennes mun och mina händer åket från midjan upp till brösten och där stannade dom. Jag tryckte till med händerna och ett stön lämnade Isabelles läppar. Hon log mot mig och rullade runt så att hon låg på mig. Hon satte sig upp och drog handen över magen och ner till kalsong kanten och hungern i mig växte. Hon drog handen fram och tillbaka så stön lämnade min mun. Jag grepp tag om hennes nacke och pressade samman våra läppar. Mina händer åkte ner till hennes bröst och till baksidan på ryggen. Jag knäppte loss hennes b:h och kastade iväg den. Jag grepp tag i hennes bröst och rullade runt så att jag låg överst.
Han knäppte loss min b:h och kastade iväg den. Han grepp ännu en gång tag i mina bröst och rullade runt. Han kysste mig och min tunga åkte in i hans mun. Hunger inom mig växte så jag drog handen vid kalsong kanten för att se om han vill samma sak. Och det ville han. Han tog tag i mina trosor och drog av dom. Han börja smeka mig så jag drog av hans kalsonger och kastade iväg dom. Jag han precis kyssa honom innan han trängde in i mig och ett högt stön lämna mina läppar. Han drog sig tillbaka och tryckte sig ännu djupare in i mig och jag log lyckligt. Han åkte djupare in i mig och jag stönade omöjligt högre. Han gjorde en rörelse och tryckte ännu längre in i mig.
Tumblr_m0umr1kiue1rnomzpo1_500_large
Han kysste mig ner på halsen nerför nyckelbenet och mellan brösten. Men där stannade han. Jag skrattade. Han gjorde ett sug märke. Han börja kyssta mig mer på bröstet och sög tag där också jag skrattade men tyckte inte det var obehagligt när han gjorde. Om det hade varit någon annan så hade jag någon tyckt det var obehagligt. När han släppt mina bröst så tryckte han ihop våra läppar.
*
Klockan var nu tio och jag hade gått upp klockan nio. Jag kollade på Justin och log lyckligt. Jag kysste honom och drog täcket runt mig och gick upp. Jag tog dom tidigare underkläderna då jag inte han ha dom så länge. Jag drog på mig dom och kollade ner på brösten. Och jo tack så hade jag rätt. Det va två sug märken. Ett mellan brösten och ett mer på brösten. Jag skrattade och vände mig om.
”Kolla vad du lyckades med” sa jag och pekade på mina bröst. Han skrattade och log.
”Mitt mäster verk. Men du får skylla dig själv när du går runt så där” sa han menandes mot mina underkläder.
”Så du gillar dom inte” sa jag och log.
”Om jag gör” sa han och reste sig upp med täcket runt midja. Han kom fram till mig och tog tag i mina bröst.
”Jag älskar dom, och dig” sa han och gick fram till sin väska. Han drog på sig underkläder och sen ett par röda jeans. Han kastade tillbaka täcket till sängen och gick in i badrummet. När han kom ut hade han fixat sitt hår och sånt. Han kollade ner i sin väska och drog på sig en vit t-shirt och en beige kavaj över.
New-photoshoot-justin-bieber-30132582-500-667_large
”Ta på dig något fint och kom ut vid sju” sa han och tog sedan sin mobil och lämnade huset. Jag kollade på klockan och blev förvånade, klockan var redan halv fyra. Jag tog ett par nya underkläder men byte bara färg så dom var svarta och gick in i badrummet. Jag tog en dusch raka bena och hår inpackning. När jag kom ut i rummet med underkläder på mig var klockan fem. så jag gick fram till väskan och börja rota runt. Tillslut valde jag en vit klänning, jeans jacka och svarta klackar.
Jag gick in i badrummet och gjorde en naturlig sminkning och lät håret hänga som det är. Jag samlade ihop mina saker och gick ut.
Allt var klart nu ar det bara Isabelle kvar. Bilen åkte upp till trottoaren och jag gick fram och öppnade dörren. Ut klev Isabelle ut med en fin vit klänning och en jeans jacka över.
”Hej älskling” sa jag och kysste hennes mjuka läppar. Jag tog tag i hennes hand och drog bort henne till kojan eller vad man skulle säga.
”Va fint det är” utbrast hon och jag log stort.
Tumblr_lzm025e0iz1qfgnkqo1_500_large
Vi satte oss ner och börja äta. Jag hade valt pasta jag vet att båda gillar det.
”Vad gott det var” sa Isabelle när vi hade tagit bort tallrikarna och låg och myste.
”Vad kul att du gillar det” sa jag och tog fram jordgubbarna.
”Orkar du?” frågade jag och flina.
”Såklart” sa hon och jag matade henne med en. Hon tog en och log.
”Gapa” sa hon och jag gjorde det och hon tryckte in den.
”Gapa” sa jag och Justin gjorde det så jag tryckte in den i munnen på honom. När han svalt den stoppade han en till i munnen men bet fast vid halv. Jag böjde mig fram och tog den andra halvan i en kyss. Han log och svalde.
*
När vi pratat mycket och ätit god saker reste sig Justin upp.
”Vill du gå på stranden?” frågade han och jag tog tag i hans han och nickade. Vi gick barfota längst stranden och Justin hade kavlat upp sina jeans till knäna. När vi gått ett tag släppte Justin taget om min hand. Så jag stannade och vände mig om och mötes av en chock.......
Så... där fick ni oxå nästa :) så vad kommer hända? vad ser hon?
snälla kommentera. jag har faktiskt börja tänka om jag ska lägga ner för att inga typ kommenterar...
P.S börjar med nästa...

Kommentarer
Postat av: tessan

jättebra!

vill veta vad hon ser. meeeeeeeera kapitlen, snälla!

2012-04-24 @ 00:09:56
Postat av: Inez

Aaa jättebra kapitel gumman. Sov när du la ut det här men jag kan ju kommentera endå;)<3<3<3<3<3

2012-04-24 @ 06:37:12
Postat av: Hanna<333

Jätte bra Ebba! Du får inte lägga ner, du är ju aas duktig, och jag kommenterar alla kapitlen ju... Så lägg inte ner!! :) <33333

2012-04-27 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0