The Princess - Chapter 13

Jag gick in i badrummet och borsta tänderna för att och hoppade snabbt in i duschen. Vattnet rann längst min kropp och jag njöt av värmen. Jag gick ur duschen och drog en handduk runt midjan. Jag gick in i Isabelles rum och rös av den plötsliga kallheten. Jag gick fram till min väska och drog ut ett par kalsonger och drog på mig dom. Gick fram till sängen och lyfte på täcket och la mig nära Isabelle och somna med armen runt henne.
Jag stod i garderoben och kollade på vad jag ska packa ner idag var det den 21 september. Om två dagar är det våran ett årsdag. Justin sa att vi skulle åka någon stans imorgon och att jag skulle packa sommar kläder.
"Hur går det här?" frågade Justin bakom mig och jag vände mig med ett leende. Allt hade gått fort en månad har nästan gått sen dom fick reda på allt. Hans crew hade åkt tillbaka till USA men Caitlin, Ryan, Chaz och Christian var kvar men dom skulle åka hem imorgon. Justin har två månader ledigt så han ville var med mig.
"Det går bra" sa jag och packa ner lite underkläder och Justin kollade gillandes på dom. Jag gick fram till mina klänningar och tog två. Jag kommer ihåg farmor hade gillat mina kläder. Dom var inte trasiga eller att det bara var jeans. Jag gillar kjolar och sånt.
"Vi ska vara bort i en vecka och vi åker privat plan" sa han och blinka med ögat innan han gick. Jag suckade. Han ska inte lägga ner pengar på mig tänkte jag och fortsatte packa. När jag var klar så hördes skratt från mitt rum så jag reste mig upp och gick in i rummet och där satt alla och skratta förutom Justin.
"Vad gör ni?" frågade jag och Caitlin kollade upp från datorn men resten satt fast och garva.
"Är du äntligen klar" sa Ryan som helt plötsligt slet sin blick från datorn och flina.
"Jag frågade en sak" sa jag och log.
”När Justin går in i en glas dörr” sa Chaz helt plötsligt och garva när Justin muttra något om att det inte var hans fel. Jag gick fram till Justin och satte mig i hans knä och gosa in mig.
”Älskar dig” viskade jag och kysste honom.
”Älskar dig med” mumlade han mot mina läppar och jag log.
”Sluta le” sa han och jag skrattade så han kollade besviket på mig.
”Aye Justin ni ska fan vara själv i en vecka då kan ni göra det ni vill” utbrast Ryan. Jag kollade upp på Justin och han flinade. Mitt ansikte blev rött så jag trycket mitt ansikte mot Justins bröst. Han skrattade men kramade om mig hårt.
*
Jag låg i Justins famn och tänkte tillbaka på dagen. Vi hade mest pratat om gamla tider och hur det skulle bli nu jag bor i Spanien. Men på lov ska dom komma och ibland jag. Sen kan jag komma när jag vill då det inte är någon presskonferens. Sen slöt jag ögonen och somna.
*
”Älskling vakna dags att gå upp” sa Justin och kysste mig på halsen. Jag sträckte mig och öppnade ögonen. Jag kollade in i Justin och kysste honom passionerat.
BILD
Jag log mot han läppar och resten mig sen. Jag gick in i garderoben för att hitta någonting att sätta på mig. Tillslut fick det bli en slapp klänning med en tunn stickad kofta.
BILD
När jag kommit ut ur garderoben stod Justin vid väskorna och packade ner det sista. Han hade en röd skjorta med ett par jeans.
BILD
”Va vacker du är” sa han och jag log mot honom medans mina kinder blossade upp och jag kollade ner i golvet. Ett par armar la sig på mina höfter och jag kollade upp och mötes av Justins blick.
”Du är söt när du rodnar” sa han och det gjorde inte saken bättre. Jag log och tryckte mina läppar mot hans. Han harkling hördes från dörren och min blick rycktes dit. Där stod Chaz och flina.
”Vi måste gå nu klockan är tio och vårat går ett samma med Kenny och erat tolv” sa han och gick ut ur rummet. Jag vände mig mot Justin.
”så hur lång tid tar det att åka?” frågade jag och flina.
”Ungefär 11 timmar så vi är framme vi elva på kvällen” sa han och log.
”Men är det inte tidsskillnad?” frågade jag.
”Jo när vi kommer fram så är den tio så dom ligger en timme bakom oss” sa han och jag skratta men tog mig ur hans grepp. Gick fram till våra väskor och tog ena.
”Kom nu” sa jag och gick ut ur mitt rum. Det tog inte lång tid innan Justin slöt upp vid min sida och vi gick ner tillsammans.
*
”Hej då farmor” sa jag och krama henne.
”Kommer du efter resan eller ska du till Stratford?” frågade hon.
”Vet inte. Ingen vet att jag är Ella” sa jag och hon nickade.
”men vi får höras hur det blir” sa hon och jag nickade. Jag kramade henne en sista gång innan jag klev in i bilen.
”Är alla klara frågade Kenny som skulle köra oss till flygplatsen dör att sedan åka till Atlanta.
”Japp” svara alla i kör. Kenny svängde ut ur den lilla parkering vi har och satte fart mot flygplatsen.
”Det är ett maffigt hus du har syrran” sa Ryan och flina.
”Japp det kan man säga” sa jag och lipade.
”Då kan jag komma och hälsa på dig när som helst” sa han och blinka mot mig. Jag skakade på huvet och skratta. Jag kollade i mitt knä där Justin och min hand låg sammanflätade.
”Älskar dig” viskade Justin och kysste min kind.
*
På flygplatsen var det full smockat. Fans till Justin och även mig. Vakter hade kommit och hjälpt Kenny. Vi kom fram där vi skulle kliva på planet och såklart var det Justins privat plan. Vi sa hejdå till dom andra och klev på. Kenny, Ryan, Chaz, Christian och Caitlin gick in till flygplatsen för att vänta på sitt flyg.
”Du behövde inte ta privat planet” sa jag.
”Men jag vill” sa han och pussade min kind. Jag log och satte mig i ena soffan. Vi spände fast oss och planet lyfte. När vi kom upp i luften tog vi av oss bältena och satte på en film. Det fick bli The Notebook.
BILD
Jag la mig längst in i soffan och Justin la sig bredvid mig. Han satte igång filmen och jag la mitt huve på hans bröst och log.
BILD
*
”Jag älskar den här filmen” sa jag när den var klar och Justin nickade.
”Men jag älskar dig mer” sa han och jag log mot honom.
”Okej vad ska vi göra nu” sa Justin.
”Jag måste på toa men du kan väll välja en annan film” sa jag och han nickade. Jag reste mig upp och gick iväg till toan. Jag gick på toan jag tvättade händerna och kollade mig i spegeln. Undra vad Justin hade gjort om jag var gravid? Skulle han lämna mig? Hur skulle hans fans reagera? Familjen?
Såna frågor ploppa upp i mitt huvud. Men Isabelle lugna ner dig du är inte gravid sa jag för mig själv och öppnade dörren och gick ut. När jag kom till vardags rummet eller vad man ska säga så var Justin inte där.
”Justin?” sa jag frågandes.
”Här” sa någon bakom mig och jag vände mig om.
”Shit du behöver inte skrämmas” utbrast jag och Justin flina.
*
Vi hade precis landat och när jag kollat ur så såg jag Bahamas…
”Jag kan inte fatta att vi är här” utbrast jag när vi var på väg till hotellet.
”Den ända jag vill ta hit är dig” sa Justin och pussade mig på kinden. Jag slog ner blicken och rodnaden tog över. Justins hand tog tag i min kind och tvingade mig mota hans blick.
”Vad har jag sagt, jag älskar när du rodnar” sa han och log.
”Vi är framme” sa chauffören. Justin hoppade ur och kom och öppnade på min sida. Gav pengar till taxin och tog våra väskor.
”Justin ska inte vi till ett hotell?” frågade jag.
”Jo vänta lite” sa han och vi fortsatte gå tills han stannade framför en underbar stuga. Jag kollade på honom och han nickade.
”Här ska vi bo” sa han och tog upp en nyckel ur bak fikan och låste upp.
BILD
”Det är underbart” sa jag när jag kollade på utsikten vi hade över havet.
”Vist är det” sa Justin och kramade mig bakifrån.
”Men ska vi sova nu det är en stor dag imorgon” sa han och log. Jag nickade och gick fram till min väska. Jag tog ur necessären och gick in i badrummet.
BILD
Jag tog fram tandborsten och börja borsta tänderna. Justin kom in i badrummet i endast underkläder för att borsta tänderna. Jag kan medge själv att det är svårt att hålla blicken från hans mage. Jag spotta ur tandkrämen och drog av mig kläderna så jag bara hade underkläder. Jag vikte i hopp allt och gick mot dörren. När jag gick förbi Justin drog jag fingret längst hans mage och bet mig i läppen.
BILD
Jag la ner mina kläder i väskan och kröp ner under täcket. Det tog inte lång tid innan Justin kom ut ur badrummet och kröp ner bredvid mig.
”Jag älskar dig” sa jag och kysste hans underbara läppar.
”Älskar dig mer” sa han och la armen runt mig. Jag log lyckligt och lät sedan sömnen ta över.
Jag stod i garderoben och kollade på vad jag ska packa ner idag var det den 21 september. Om två dagar är det våran ett årsdag. Justin sa att vi skulle åka någon stans imorgon och att jag skulle packa sommar kläder.
"Hur går det här?" frågade Justin bakom mig och jag vände mig med ett leende. Allt hade gått fort en månad har nästan gått sen dom fick reda på allt. Hans crew hade åkt tillbaka till USA men Caitlin, Ryan, Chaz och Christian var kvar men dom skulle åka hem imorgon. Justin har två månader ledigt så han ville var med mig.
"Det går bra" sa jag och packa ner lite underkläder och Justin kollade gillandes på dom. Jag gick fram till mina klänningar och tog två. Jag kommer ihåg farmor hade gillat mina kläder. Dom var inte trasiga eller att det bara var jeans. Jag gillar kjolar och sånt.
"Vi ska vara bort i en vecka och vi åker privat plan" sa han och blinka med ögat innan han gick. Jag suckade. Han ska inte lägga ner pengar på mig tänkte jag och fortsatte packa. När jag var klar så hördes skratt från mitt rum så jag reste mig upp och gick in i rummet och där satt alla och skratta förutom Justin.
"Vad gör ni?" frågade jag och Caitlin kollade upp från datorn men resten satt fast och garva.
"Är du äntligen klar" sa Ryan som helt plötsligt slet sin blick från datorn och flina.
"Jag frågade en sak" sa jag och log.
”När Justin går in i en glas dörr” sa Chaz helt plötsligt och garva när Justin muttra något om att det inte var hans fel. Jag gick fram till Justin och satte mig i hans knä och gosa in mig.
”Älskar dig” viskade jag och kysste honom.
”Älskar dig med” mumlade han mot mina läppar och jag log.
”Sluta le” sa han och jag skrattade så han kollade besviket på mig.
”Aye Justin ni ska fan vara själv i en vecka då kan ni göra det ni vill” utbrast Ryan. Jag kollade upp på Justin och han flinade. Mitt ansikte blev rött så jag trycket mitt ansikte mot Justins bröst. Han skrattade men kramade om mig hårt.
*
Jag låg i Justins famn och tänkte tillbaka på dagen. Vi hade mest pratat om gamla tider och hur det skulle bli nu jag bor i Spanien. Men på lov ska dom komma och ibland jag. Sen kan jag komma när jag vill då det inte är någon presskonferens. Sen slöt jag ögonen och somna.
*
”Älskling vakna dags att gå upp” sa Justin och kysste mig på halsen. Jag sträckte mig och öppnade ögonen. Jag kollade in i Justin och kysste honom passionerat.
Jag log mot han läppar och resten mig sen. Jag gick in i garderoben för att hitta någonting att sätta på mig. Tillslut fick det bli en slapp klänning med en tunn stickad kofta.
När jag kommit ut ur garderoben stod Justin vid väskorna och packade ner det sista. Han hade en röd skjorta med ett par jeans.
”Va vacker du är” sa han och jag log mot honom medans mina kinder blossade upp och jag kollade ner i golvet. Ett par armar la sig på mina höfter och jag kollade upp och mötes av Justins blick.
”Du är söt när du rodnar” sa han och det gjorde inte saken bättre. Jag log och tryckte mina läppar mot hans. Han harkling hördes från dörren och min blick rycktes dit. Där stod Chaz och flina.
”Vi måste gå nu klockan är tio och vårat går ett samma med Kenny och erat tolv” sa han och gick ut ur rummet. Jag vände mig mot Justin.
”så hur lång tid tar det att åka?” frågade jag och flina.
”Ungefär 11 timmar så vi är framme vi elva på kvällen” sa han och log.
”Men är det inte tidsskillnad?” frågade jag.
”Jo när vi kommer fram så är den tio så dom ligger en timme bakom oss” sa han och jag skratta men tog mig ur hans grepp. Gick fram till våra väskor och tog ena.
”Kom nu” sa jag och gick ut ur mitt rum. Det tog inte lång tid innan Justin slöt upp vid min sida och vi gick ner tillsammans.
*
”Hej då farmor” sa jag och krama henne.
”Kommer du efter resan eller ska du till Stratford?” frågade hon.
”Vet inte. Ingen vet att jag är Ella” sa jag och hon nickade.
”men vi får höras hur det blir” sa hon och jag nickade. Jag kramade henne en sista gång innan jag klev in i bilen.
”Är alla klara frågade Kenny som skulle köra oss till flygplatsen dör att sedan åka till Atlanta.
”Japp” svara alla i kör. Kenny svängde ut ur den lilla parkering vi har och satte fart mot flygplatsen.
”Det är ett maffigt hus du har syrran” sa Ryan och flina.
”Japp det kan man säga” sa jag och lipade.
”Då kan jag komma och hälsa på dig när som helst” sa han och blinka mot mig. Jag skakade på huvet och skratta. Jag kollade i mitt knä där Justin och min hand låg sammanflätade.
”Älskar dig” viskade Justin och kysste min kind.
*
På flygplatsen var det full smockat. Fans till Justin och även mig. Vakter hade kommit och hjälpt Kenny. Vi kom fram där vi skulle kliva på planet och såklart var det Justins privat plan. Vi sa hejdå till dom andra och klev på. Kenny, Ryan, Chaz, Christian och Caitlin gick in till flygplatsen för att vänta på sitt flyg.
”Du behövde inte ta privat planet” sa jag.
”Men jag vill” sa han och pussade min kind. Jag log och satte mig i ena soffan. Vi spände fast oss och planet lyfte. När vi kom upp i luften tog vi av oss bältena och satte på en film. Det fick bli The Notebook.
BILD
Jag la mig längst in i soffan och Justin la sig bredvid mig. Han satte igång filmen och jag la mitt huve på hans bröst och log.
BORN TO DIE
*
”Jag älskar den här filmen” sa jag när den var klar och Justin nickade.
”Men jag älskar dig mer” sa han och jag log mot honom.
”Okej vad ska vi göra nu” sa Justin.
”Jag måste på toa men du kan väll välja en annan film” sa jag och han nickade. Jag reste mig upp och gick iväg till toan. Jag gick på toan jag tvättade händerna och kollade mig i spegeln. Undra vad Justin hade gjort om jag var gravid? Skulle han lämna mig? Hur skulle hans fans reagera? Familjen?
Såna frågor ploppa upp i mitt huvud. Men Isabelle lugna ner dig du är inte gravid sa jag för mig själv och öppnade dörren och gick ut. När jag kom till vardags rummet eller vad man ska säga så var Justin inte där.
”Justin?” sa jag frågandes.
”Här” sa någon bakom mig och jag vände mig om.
”Shit du behöver inte skrämmas” utbrast jag och Justin flina.
*
Vi hade precis landat och när jag kollat ur så såg jag Bahamas…
”Jag kan inte fatta att vi är här” utbrast jag när vi var på väg till hotellet.
”Den ända jag vill ta hit är dig” sa Justin och pussade mig på kinden. Jag slog ner blicken och rodnaden tog över. Justins hand tog tag i min kind och tvingade mig mota hans blick.
”Vad har jag sagt, jag älskar när du rodnar” sa han och log.
”Vi är framme” sa chauffören. Justin hoppade ur och kom och öppnade på min sida. Gav pengar till taxin och tog våra väskor.
”Justin ska inte vi till ett hotell?” frågade jag.
”Jo vänta lite” sa han och vi fortsatte gå tills han stannade framför en underbar stuga. Jag kollade på honom och han nickade.
”Här ska vi bo” sa han och tog upp en nyckel ur bak fikan och låste upp. Det var ett rätt så stort hus för att man ska kunna hyra det på hotellet.
Tumblr_lq80hrivfl1r1zyy3o1_500_large
”Det är underbart” sa jag när jag kollade på utsikten vi hade över havet.
”Vist är det” sa Justin och kramade mig bakifrån.
”Men ska vi sova nu det är en stor dag imorgon” sa han och log. Jag nickade och gick fram till min väska. Jag tog ur necessären och gick in i badrummet.
Wooden_bathtub_design_1_large
Jag tog fram tandborsten och börja borsta tänderna. Justin kom in i badrummet i endast underkläder för att borsta tänderna. Jag kan medge själv att det är svårt att hålla blicken från hans mage. Jag spotta ur tandkrämen och drog av mig kläderna så jag bara hade underkläder. Jag vikte i hopp allt och gick mot dörren. När jag gick förbi Justin drog jag fingret längst hans mage och bet mig i läppen.
Tumblr_l3pwboulzb1qz4fjqo1_500_large
Jag la ner mina kläder i väskan och kröp ner under täcket. Det tog inte lång tid innan Justin kom ut ur badrummet och kröp ner bredvid mig.
”Jag älskar dig” sa jag och kysste hans underbara läppar.
”Älskar dig mer” sa han och la armen runt mig. Jag log lyckligt och lät sedan sömnen ta över.

ja nu har ni det :D så vad tror ni kommer hända där? Inez du får INTE säga för jag vet att du vet :D men hoppas ni gillar det ;)
P.S ska försöka fixa en snyggare header ;)

Kommentarer
Postat av: Inez

Okej då ska inte säga något:).

Nej men bra kapitel älskar när du har med bilder. Ps älskar den nya headern. Kramis<3<3<3<3<3<3

2012-04-23 @ 21:52:18
Postat av: Hanna<333

Jätte bra skrivet, och jätte bra/fina bilder :) <3 :*

2012-04-26 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0