The Princess - Chapter 11

”Den 23 september firar vi 1 år tillsammans så du ska inte boka in nått” sa Justin och var helt inne i sin mobile. Jag suckade åt honom.
”Vad du än hittar på så inget för dyrt” sa jag och Justin kollade upp på mig.
”Försent” sa han och flina stort. Jag suckade och gick fram till honom. Jag böjde mig ner så att mina läppar var några millimeter från hans. Han skulle precis trycka ihop våra läppar då jag drog mig åt sidan och flina.
”Aye, det var inte schyst” utbrast Justin jag log och pressade ihop våra läppar.
”Nöjd?” frågade jag och han nickade.
”Den 23 september firar vi 1 år tillsammans så du ska inte boka in nått” sa Justin och var helt inne i sin mobile. Jag suckade åt honom.
”Vad du än hittar på så inget för dyrt” sa jag och Justin kollade upp på mig.
”Försent” sa han och flina stort. Jag suckade och gick fram till honom. Jag böjde mig ner så att mina läppar var några millimeter från hans. Han skulle precis trycka ihop våra läppar då jag drog mig åt sidan och flina.
”Aye, det var inte schyst” utbrast Justin jag log och pressade ihop våra läppar.
”Nöjd?” frågade jag och han nickade.
”Justin kom nu vi måste ner” ropade jag för femte gången.
”Jag kommer” ropade han från badrummet. Ut kom Justin, han hade ett par svarta jeans och en gul t-shirt på sig.
(igga det bakom)
”Kom nu” sa jag och skaka på huvudet och gick ut ur sovrummet. Justin slöt upp vi min sida och fattade tag i min hand. Jag kollade på honom och log stort. Vi gick ner för trappen och in i köket. Där var alla samlade.
”God morgon” sa Scooter och flina.
”God morgon” sa jag och Justin var inte långt efter vi gick fram till bordet och satte oss. Vi tog frukost och börja äta.
”Justin glöm inte att du ska ha konsert i kväll” sa Scooter.
”Okej” sa jag och han gick förbi mig förmodligen upp till det rummet han hade för att göra pappers arbete. Jag vände mig mot Isabelle.
”Vill du komma och kolla på konseren?” frågade jag hoppfullt Isabelle.
”Ja såklart” sa Isabelle och log mot mig. Jag sken upp och fortsatte äta. När vi ätit klart gick vi med Ryan, Chaz, Christian och Caitlin upp till Isabelles rum.
”Isabelle vart är din dator?” frågade jag.
”Där” svarade hon och peka på en fåtölj i ena hörnet av rummet. Jag gick fram och tog med mig laptopen och satte mig mellan Ryan och Chaz i soffan som stod lite ifrån sängen där Caitlin och Isabelle satt och kollade i tidningar. Jag starta datorn.
”Isabelle vad är ditt lösenord?” frågade jag.
”Jag älskar dig Justin” sa hon och jag kollade frågandes på henne och hon såg helt seriös. Så jag skrev in det och kom in på hennes sida där det var ett collage hon gjort med bilder på oss från ett Award och sen var det mest bilder när vi kysstes men det var privata. Jag kommer ihåg på Awardsen hon var med på då dom som intervjuade hade frågat om vi var tillsammans men jag hade nekat det och sagt att vi var vänner.
”Jag älskar dig också” sa jag och blinka med ögat. Ryan slog till mig på armen.
”Aye vad var det bra för” utbrast jag och gned mig på armen.
”Det är på ett sätt min syster, det ser ut som om du klär av henne naken med bara blicken” utbrast han och jag blev tyst och kollade ner i datorn.
”Ryan” utbrast Isabelle och jag kollade upp på henne och hon roande stort. Jag skratta och skaka på huvet men återgick till det jag höll på med. Jag gick in på resor och klickade runt så jag kom till dit man kunde söka på vart man ville. Jag skrev in Bahamas och klickad runt lite tills jag hittade ett ställe det heter Mangrove Cay. Perfekt tänket jag och hittade en fin stuga från ett hotell man kunde hyra. Jag gick in och bokade flygbiljeter för två och hyrde stugan i en vecka. Jag log för mig själv när jag klickat ner allt och stängt av datorn.
Undra vad vi skulle göra på våran 1 års dag tänkte jag för mig själv. Jag kollade upp på Justin som satt och log stort mot datorn. Jag skratta och kollade tillbaka i tidningen. Jag hade fastnat på en artikel då dom hade skrivit om mig.
Äntligen har den spanska prinsessan Isabelle Sanchez Gonzalez kommit tillbaka till Spanien. På presskonferensen så var det Anne Sanchez Gonzalez drottning av Spanien som presenterade prinsessan hon kom ståtligt ut på scenen där Anne satt. Hon svarade på alla frågor och var riktigt duktig. Men vart har hon vart alla dessa år som har gått? Kommer vi någonsin få reda på det? Sen framför allt hur tog hon sina föräldrars död?
Jag suckade men var fortfarande glad att dom inte slängt ihop någon lögn. Dörren till mitt sovrum och farmor kollade in.
Hej, vad är det?” frågade jag och log.
Hej gumman, jag ville bara säga att det är mat nu” sa hon och jag kollade chockat på henne. Mat nu? Tänkte jag.
Mat nu?” frågade jag och hon nickade.
Ja klockan är halv tre och Justin har konser så vi måste äta tidigt” sa han och stängde dörren. Jag kollade på klockan och jag den var halv sju.
”Kom nu guys det är mat” sa jag och reste mig upp.
”Mat? Är inte det lite tidigt?” frågade Justin. Jag skakade på huvet.
”Jo men du har konser så vi måste äta tidigt” sa jag och han kollade på mig men reste sig upp. Alla följde han exempel och vi gick ner. Det luktade jätte gott ner vi kom ner så vi fortsatte in i köket.

Ja.. ni kommenterade inte som jag ville men ni fick det ändå :D
men nu måste ni kommentera för att jag ska kunna börja med nästa, så allt hänger på er. jag vill ha minst 3 kommentarer om detta. Vill Ni att jag ska spola fram till dagen innan deras 1 årsdag då dom ska till Bahamas eller ska jag skriva vad som händer varje dag... men då måste ni väänta längre till Bahamas. så nu hänger det på er :D

P.S fören nu har jag inte sett att det som ska vara i kursiv stil inte har varit det.. så jag ber om ursäkt för det för när Isabelle och Anne eller Antonio ska prata men varandra så ska du för det mesta vara kursiv eftersom dom snackar spanska ;) Men jag ska bättra mig på det :D

Kommentarer
Postat av: Teletubis<3

Jättebra kapitel sötis.

Snälla hoppa fram till deras årsdag, orkar inte vänta. Annars var det inget mer. Som sagt jättebra kapitel eller alla ju bra;)<3<3<3<3<3<3

2012-04-15 @ 08:04:27
Postat av: Tom&Jerry

Tjingeling denna novellen är asgrym fortsätt!!



Godi godi doooo♥

2012-04-16 @ 21:46:21
Postat av: Hanna<333

Super bra Ebba!! GRYMT <33333333

2012-04-17 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0