The Princess - Chapter 10

”Okej vem har dött?” frågade jag panikslaget och alla bröt ut i garv.
”Ingen har dött men ni är bara väldigt vackra” sa Justin mellan skratten.
”Okej men vi måste gå nu” sa jag och kysste Justin innan vi gick ut ur huset och till limon. Vi satte oss och börja köra mot presskonferansen.
”Okej vem har dött?” frågade jag panikslaget och alla bröt ut i garv.
”Ingen har dött men ni är bara väldigt vackra” sa Justin mellan skratten.
”Okej men vi måste gå nu” sa jag och kysste Justin innan vi gick ut ur huset och till limon. Vi satte oss och börja köra mot presskonferansen.

Efter en lång och lite plågsam presskonferens så satt vi äntligen i limon på väg hem igen.
"Det var väll inte så farligt" sa farmor när jag suckade tungt och luta mitt huvud mot limons dörr.
"Jo det var många frågor och många blixtar på samma gång, lite mycket för mig efter som jag inte är van" sa jag och log svagt mot farmor.
"Ja, men snart ska du se så vänjer du dig" sa hon och strök mig på armen upp och ner så jag stängde mina ögon och somnade.
Vi alla hade suttit och kollat på presskonferens. Man kunde se att Isabelle inte var van med det. När Anne och Isabelle gått av själva scenen stängde vi av tv:n och börja prata med varandra. Tills dörren öppnades och in kom först Anne in sen kom Antonio in med Isabelle sovandes i hans famn. Jag log åt synen och gick fram till Antonio.
"Ska jag ta upp henne så hon kan sova?" frågade jag.
"Om du orkar så kan du gärna göra det" sa han och jag tog tag i Isabelle och lyfte över henne till min famn. Dom flesta satt kvar i vardagsrummet förutom mamma och Scooter som hade gått till sina rum kollade roat på mig när jag gick förbi med Isabelle i famnen. Jag gick upp för trappen och fram till hennes dörr. En bekänt öppnade den och jag har fortfarande inte vant mig med att det går runt städare och bekänter men jag vill va med Isabelle så jag får väll vänja mig. Jag la Isabelle på sängen. Jag drog ner kedjan till klänningen och drog av den och la den inne i garderoben. Jag drog av mig min tröja och byxor kröp sen ner bredvid Isabelle. Jag la armen om henne och somnade lika fört som man blåser ut ett ljus.
Jag slog upp ögonen och mötes av Justins sovandes ansikte. Han var vacker ser så oskyldig ut som att världen är problem fri. Jag log och kolla på honom tills hans ögonlock fladdrade till och en trött Justin kollade in i mina ögon.
"God morgon Sexy" sa jag när jag hade kollat på klockan och insåg att den var nio på morgonen.
"God morgon The Princess" sa Justin och log.
"The Princess" sa jag och höjde på ögonbrynen.
"Ja du är The Princess" sa han och ryckte på axlarna. Jag log och tryckte mina läppar mot hans. Han log mot mina läppar och rullade upp på mig han börja kyssa mig ner för kinden mot halsen och sen över nyckelbenet.
"Justin inte nu alla är här" sa jag och han nickade. Han kysste mig och rullade sen av mig.
"Hur kommer det sig att jag ligger i underkläder och inte i min klänning?" frågade jag Justin när jag insåg att jag bara låg i underkläder. Han log mot mig och öppnade munnen.
"Jag tog av dig klänningen så du slapp sova i den för det skulle nog inte vara så skönt" sa Justin och blinka med ögat.
"Jag tog av dig klänningen så du slapp sova i den för det skulle nog inte vara så skönt" sa jag och blinka med ögat. Hon skratta och ställde sig upp. Hon börja gå mot garderoben men stanna för att hon kanske kände att jag stirra. Hon vände sig om med ett flin på läpparna.
"Ser du något du gillar?" frågade hon när hon hade vänt sig om. Jag kollade på och log stort.
"Om jag gör" sa jag och flina. Hon vände sig om och gick in i garderoben. Hon kom kanske fem minuter. Hon hade en vit långarmad tröja som var i spetstyg och ett par svarta jeans. Hon log mot mig och gick vidare in i badrummet. Jag log för mig själv och börja tänka lite.
”Isabelle snart är det våran ett års dag” utbrast jag helt plötsligt och log stort. Ut ur badrummet kom Isabelle och verkade klar och förvånad.
”När?” frågade hon glatt. Jag log och tog tag i min mobil och gick in på kalendern jag kom in på augusti men bläddra vidare till september. Där var det den 23 september.
”Den 23 september firar vi 1 år tillsammans så du ska inte boka in nått” sa jag och gick in på internetet på min mobile och log stort åt min plan.
”Den 23 september firar vi 1 år tillsammans så du ska inte boka in nått” sa Justin och var helt inne i sin mobile. Jag suckade åt honom.
”Vad du än hittar på så inget för dyrt” sa jag och Justin kollade upp på mig.
”Försent” sa han och flina stort. Jag suckade och gick fram till honom. Jag böjde mig ner så att mina läppar var några millimeter från hans. Han skulle precis trycka ihop våra läppar då jag drog mig åt sidan och flina.
”Aye, det var inte schyst” utbrast Justin jag log och pressade ihop våra läppar.
”Nöjd?” frågade jag och han nickade.
såå nu är det ute ;) Nu behöver jag inte ha ett dååligt samvete över att jag har dålig upptadering.. eller jag harv det :( ja.. men nu har ni det :D


Kommentarer
Postat av: Mikis.

Aweeeesoooome!

2012-04-14 @ 20:16:03
Postat av: Hanna<333

Jätte bra igen Ebba!! :) <333333

2012-04-17 @ 15:07:51
Postat av: Hanna<333

Jätte bra Ebba! Du är GRYM <333333

2012-04-17 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0