Okej?

Anonym om The Princess - Chapter 2:
haahhahah gud men halllo det är samma novell som biebsloverss.blogg.se hahahh fast bara att tjejen hetter isadora/estella men kallas för ella och syster till catlin och cristian hahahhah Guud palla härma, inte för att vara taskig eller så men jag tror att du skulle bli jätte arg om du skrev i timmar, dagar och sen någon bara kopierar pch ändrar något


Jag vill bara säga att jag har INTE kopierat nånting från henne. och jag kom på att jag kunde ha en med en prinsessa innan jag hade läst hennes blogg!!!!!!
Okej så jag kopierat INTE!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser att du oxå har en prinsessa i din novell.Men det är lugnt.Ingen i novell världen kommer någonsin vara ensam om en ide som ens novell ska handla om.

2012-03-18 @ 20:33:15
URL: http://biebsloverss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0