The Princess - Chapter 2

Jag skruvade lite på håret och valde ett på svarta låga convers. Jag gick ner för trappen och mötte Ryan.

”Jag tänkte precis säga att vi måste gå men du var klar” sa han imponerat. Jag gick in i köket och kramade om mamma och pappa tog ett äpple och sa hejdå.

Vi tog på oss våra kläder och gick ut för att mötta de andra.

”Hej Caitlin” sa jag och gick jämn sides med henne.

”Hej gumman” sa hon och kramade mig medans hon gick.

”Jag älskar din kläd smak” utbrast hon helt plötsligt.

”Tack, jag gillar din med” sa jag och hon skaka på huvet.

”Du tänker igenom allt jag bara tar jeans och en T-shirt” sa hon och jag skratta. Bussen kom vi gjorde som vanligt gick oss och satte oss längst bak. Vi gick av Christian vikte av oh vi fortsatte mot skåpen. Jag öppnade mitt skåp och la in mina saker men hade kvar väskan för vi hade idrott. Eftersom Ryan och Chaz hade skåpen bredvid mig så gjorde dom samma sak som jag. Jag och Caitlin gick in i tjejernas omklädnings rum och killarna gick in i deras. Jag tog av mina kläder och stoppa dom i väskan och satte på mig linnet och shortsen.

”Är du klar?” frågade jag Caitlin.

”Japp det är jag” sa hon och vi tog våra väskor och gick ut. I idrotts hallen satt alla i en ring så vi gick och satte oss bredvid Ryan och Chaz.

”Idag ska vi köra fotboll” sa idrotts läraren och delade in oss i lag. Jag kom med Ryan, Caitlin, Chaz, Jeremy, Sara och Emelie. Och sen resten å andra sidan.

”Men det är orättvist Ryan, Chaz, Jeremy och Ella går på fotboll” sa en på det andra laget

”Livet är inte alltid rättvist” sa jag tillbaka.

”Precis kom igen nu så kör vi” sa läraren och blåste i pipan. Jag tog bollen och sprang passa till Ryan som gjorde mål.

”That’s how we doing bro” sa jag och gjorde en high five.

”Det var du som gjorde en snygg pass sis” sa han. Vi fortsatte och det sluta med 9-2 till oss. Jag kan bara säga att jag, Ryan och Chaz är som syskon så vi passar till vara och det blir oftast mål.

”Då var lektionen slut” sa läraren och alla gick och duscha. Jag blåste mitt hår och var klar. Vi gick ut ur omklädnings rummet och på bänken satt killarna.

”Fan vad lång tid det tar” sa Chaz.

”Men det är för att Ella blåste sitt hår” sa Caitlin i försvar.

”Men mitt hår ser ut som en höstack om jag inte gör det” sa jag nu i mitt försvar.

”Jag kan hålla med Ella här det ser faktiskt ut som en höstack om hon inte blåser sitt hår” sa Ryan och jag karma om honom.

”Jag älskar dig bro” sa jag och og.

”Jag älskar dig också sis” sa han och log mot mig. Vi gick till skåpen och la in väskorna och tog ut spanska mappen. Och som vanligt kom läraren in och sa nått på spanska så jag fick översätta. Men mitt i lektionen knacka det på dörren till spanskan.

”Jag har ett ärende till Ella Butler” sa han.

”Det är jag” sa jag och han kom fram med en kasse och i den låg det ett hjärna gjort utav röda rosor och en lapp.


”Aww vad söt han är” sa jag och Caitlin kollade upp.

”Det är inte varje dag man får nått sånt där” sa Caitlin.

”Jag saknar honom” sa jag och suckade.

”Jaha, jag kommer snart ska bara lämna detta i skåpet” sa jag och tog kassen och gick ut. När jag stoppat i det i skåpet kom bimbosarna mot mig och jag suckade.

”Tro inte att du är nån” sa hon och smällde till mig på kinden och gick där ifrån. Jag gissar att kinden börja bli röd men jag gick tillbaka med huvet neråt.

”Ella kolla på mig” sa Ryan för femte gången men jag bara skaka på huvet och då tog han tag i mitt huve och jag mötte hans blick.

”Vem?” frågade han.

”Inget bara inget” sa jag men han gav sig inte. När vi kom hem så hade bimbosarna fått ett snack med Ryan och en smäll av Caitlin när hon fick höra. Vi bestämde att alla skulle hem till oss och kolla på film medans killarna fixa snacks så valde jag och Caitlin film och det blev Mr. Popper’s Penguins och båda hangover och killarna kom med godis och sånt.

När vi hade kollat på alla filmer gick vi ut i köket och gjorde mat eftersom Chaz var hungrig. När mamma och pappa kom hem hade alla gått och vi ätit.

”God natt mamma och pappa” ropade jag ner för trappen.

”God natt gumman och glöm inte att det är skol avslutning imorgon och att Justin kommer” ropade mamma tillbaka och jag gick in i mitt rum och fram till min garderob. Valde kläder och gick och la mig. Jag vakna av att Ryan skaka mig jag gick upp och tog på mig min klänning och mina klackar. Sen gick jag och sminkade mig och lockade håret.

När jag var klar så gick jag ner till Ryan.

”Va, fin du är sis” sa Ryan.

”Tack du med” sa jag och flina.

När vi gick ut stog dom andra där och vänta.

”Stackars dig Christian du har ett år kvar” sa jag och flina.

”Tyst med dig” sa hon och jag skratta.

”När kommer Justin?” frågade jag.

”Nån gång efter att vi har kommit hem” sa Ryan och jag log stort.

”Okej Ella vi vet att du saknar honom men du behöver inte smile som ett freak” skrattade Caitlin fram och jag gav henne mördar blicken.

”Om blickar kunde döda skulle du vara sten död just nu Caitlin” sa Chaz. När vi kom till skolan gick vi till aulan där rektorn skulle prata sen fick man gå.

Jag och killarna satt och prata medans Caitlin höll på med sin mobil ingen var intresserad av vad rektorn sa. Men vi fick gå upp och hämta våra betyg och jag hade MVG i spanska.

När vi kom hem sa Caitlin att jag skulle gå upp på mitt rum så jag gjorde det.

Just nu satt jag i Ellas rum och väntade på henne. Jag hörde ytterdörren öppnas sen prat och någon börja gå. Jag såg handtaget vridas sen kom min vackra Ella in.

”Justin!” skrek hon.

”Ella!” skrek jag och hon hoppade på mig och kysste mig.

”Jag har saknar dig” sa hon och jag log.

”Jag har saknat dig med” sa jag och kysste henne. Jag kände hennes tunga och öppnade min mun.

”Jag älskar dig” sa hon.

”Jag älskar dig mer glöm aldrig det” sa jag och hon nickade lyckligt. Jag ställde mig upp och tog tag i hennes hand och vi gick ner.

”Jag ska till studion imorgon?” frågade jag.

”Dit du går dit går jag” sa hon och jag kysste henne. När vi kom ner så öppnade Chaz munnen.

”Här kommer turturduvorna gåendes hand i hand” sa Chaz.

”Bara för att du inte har nån” sa Ella och han blev tyst och blängde på henne och alla garva. Jag kramade om henne bak ifrån och hon kollade bak så jag kysste henne.

”Jag har saknat dina läppar” sa jag och hon log.

”Jag har saknat dina med” sa hon och pressade sina läppar mot mina.

”Okej vi vet att ni har saknat varandra men ni behöver inte äta upp varandra” sa Ryan och bara för det så åkte min tunga in i hennes mun. När jag avsluta kyssen eller vad det nu blev så kolla alla äcklat på oss men jag bara skaka på huvet.

”Vi kör sanning eller konka” sa Ella och alla satte sig i en ring men eftersom jag höll i Ellas hand så följde jag med henne till köket. Vi tog en flaska och gick in i vardagsrummet och satte oss. Chaz börja snurra flaska och den kom på mig.

”Konka” sa jag och han tänkte.

”Vem betyder mest för dig” sa hon och flina stolt.

”Ella” sa jag och hon log mot mig och tyckte sina läppar mot mina.

”Jag älskar dig” sa hon och log.

”Jag älskar dig mer” sa jag och alla dom andra suckade.

”Okej vi vet att ni älskar varandra” sa Ryan.

”Får du sova här?” frågade Ella och jag nickade och hon sken upp och satte sig närmare mig om det ens gick. När alla hade gått hem så bestämde jag och Ella att vi skulle sova för klockan var elva och vi skulle till studion imorgon.

”God natt Justin jag älskar dig” sa Ella.

”God natt min skönhet jag älskar dig mer” sa jag och kysste henne. Jag la min arm om henne sen hörde jag tunga andetag och hon sov.

DAGEN EFTER

Jag gick upp ur sängen och kolade på söta Justin som låg där. Jag kysste honom och han vaknade.

”Hey Beautiful” sa han och drog ner mig i sängen och la sig på mig.

”Hej sexi” sa jag och kysste honom. Hans tunga åkte in i min mun.

”Vi måste klä på oss” sa jag mot hans läppar. Han suckade och rullade av mig. Jag gick upp och tog på mig ett på svart shorts, en vit skjorta och svarta låga converse.

Sen gick jag in i badrummet och borsta håret. Precis när jag skulle ta mascaran så tog Justin den.

”Justin ge mig den” sa jag.

”Nej du är vacker utan” sa han och jag suckade. Vi gick ner för trappen hand i hand och gick in i köket.

”Hej mamma och pappa” sa jag.

”God morgon gumman och Justin kul att se dig” sa mamma.

”Kul att se er också” sa Justin och log. Jag tog fram det vi kunde ha på mackan och vi gjorde en varsin. Vi åt upp dom sen gick vi ut ur huset till Justins bil. när vi kom fram till studion hoppade vi ut ur bilen och gick in.

”Nemen är det inte Ella?” frågade Alfredo och jag nickade jag sa hej till alla och satte mig i soffan.


Där har ni Chapter 2 :) kommentera!! vad händer i studion?
Men kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahhahah gud men halllo det är samma novell som biebsloverss.blogg.se hahahh fast bara att tjejen hetter isadora/estella men kallas för ella och syster till catlin och cristian hahahhah Guud palla härma, inte för att vara taskig eller så men jag tror att du skulle bli jätte arg om du skrev i timmar, dagar och sen någon bara kopierar pch ändrar något

2012-03-18 @ 19:02:06
Postat av: Anonym

Meeeer fifäään!

2012-03-19 @ 15:57:16
Postat av: Hanna<333

Super bra Ebba!!! <3 :D :*

2012-03-29 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0