The Princess - Chapter 5

”A, av mig du är kall!” skrek jag och alla kolla på mig.

”Men du var så het så jag tänkte att du behövdes svalkas lite” sa han och blinka.

”Jag går ner och badar, följer du med Caitlin?” frågade jag och hon nickade. Vi började gå men jag kände dom brännande på mitt ass. Jag vände mig om och öppnade munnen.

”Sluta stirra på våra ass!” skrek jag och dom kolla bort. Jag gick fram till Caitlin och vi gick ner till vattnet. Jag gick och gick tills det kom till midjan. Caitlin var redan i så det var bara jag kvar.


Vi hade hittat maffian gänget och äntligen kunde Isabelle komma hem. Så jag tog i telefonen och slog in Annas numer.

(Anna=Fet / Antonio=Vanlig)

 

Hej det är Anna

 

Hej Anna det är Antonio

 

Å hej

 

Jag vill bara säga att jag kommer och hämtar

Isabelle om några dagar vi har hittat maffia gänget

Du ta henne om vi får hälsa på

 

Såklart när jag berättar allt kommer nog hon säga samma

 

Hoppas det men ni har tur ni kommer nog inte behöva lära henne

Så mycket spanska i alla fall

 

Varför inte

 

Hon har MVG i det hon är jätte duktig

 

Tur men måste boka ett plan nu men vi hörs och ses snart

 

Okej hejdå
Jag gick in på datorn och kollade när planen skulle gå. Ett gick klockan 14.00 här i från och skulle landa där klockan 02.00. Jag ringde ett hotell i Stratford och gick för att packa lite. När klockan blev 15.00 ungefär så åkte jag till flygplatsen checkade in min väska och gick mot själva gaten. Jag visa passet och biljetten sen gick jag på. När jag satt på min plats och planet hade lyft somnade jag. 
"Mr. vi är framme nu" sa en flyg värdinna. Jag kvickna till och gick av planet jag gick och hämtade min lilla väska för att sen ropa på en taxi. Jag kom fram till hotellet betalade för taxin. Jag fick min nyckel och åkte upp i hissen när jag öppnade dörren till rummet så la jag min väska på golvet gjorde mig i ordning och gick och la mig. 

Dagen därpå

Jag gick sakta fram mot deras dörr. Jag tog mig i akt och knackade på det var Anna som öppnade. 
"Antonio det var länge sen kom in" sa hon och flyttade på sig så jag kunde komma in. Jag gick in i hallen och tog av mig skorna. 
"Kom vi går in i köket" sa Anna och log och jag besvarade leendet. När vi kom in så satt det ungar där inne och åt en av dom stack ut och det var Isabelle. 
"Okej ungar ut här i från förutom du Ella" sa hon och Ella blev lite rädd så man. 
"Hej" sa jag på spanska. 
"Hej varför ska jag vara kvar?" frågade hon och jag håller med Anna hon var riktigt duktig på spanska. 
"Du får veta det snart" sa jag och log. 

När dom hade berättat hela historien om mitt riktiga liv att jag egentligen heter Isabelle Sanchez Gonzalez. Och att mina riktiga föräldrar vart mördade av ett maffia gäng som alltid har haft något i mot kungafamiljen och att Anna och Fredrik inte var mina riktiga föräldrar då var inte Ryan min riktiga bror. Jag fick också veta att den ända som fanns kvar i min familj var min farmor. Jag hade också fått en bild av henne och hon var vacker.

Undra då hur mina föräldrar ser ut men det kommer nog snart tänkte jag. Jag satt med tårar i ögonen när han hade pratat klart. 
"Så nu är det ditt beslut vill du ta tronen eller ska Nicolas få göra det?" frågade Antonio som han hade presentera sig som. 
"Nicolas?" frågade jag och han skratta. 
"Han kan bli den nästa tron arvingen om inte du tar den" sa Antonio. Allt blev för mycket så jag reste mig upp och sa.
"Jag kommer snart" sa jag och gick ut genom dörren och till mitt och Justins berg. 

Jag såg chockat efter Isabelle som hade helt plötsligt lämnat platsen bredvid mig. 
"Hon kommer tillbaka" sa Anna lugnande. 
"Vart är hon?" frågade jag. 
"Vid hennes och Justins berg, hon går alltid dit när hon behöver tänka och det är bara hon och Justin som vet vart det ligger" sa hon och log. 
"Vem är Justin?" frågade jag förvirrat. 
"Hennes pojkvän dom har varit tillsammans i ett år snart, men han har åkt i väg" sa hon och suckade. 
"Varför ha......" r han åkt?" frågade jag nyfiket och hon skratta. 
"För att han är artist så just nu är han i Tyskland sen ska han till Frankrike och slutar i Spanien" sa hon och log. 
"Vad gör han där?" frågade jag ännu mer nyfiket. 
"Han skulle på möten ha några konserter och presskonferens" sa hon och jag nickade imponerat. Och vi satt och prata ett tag om hur allt skulle bli om hon valde att ta tronen men det var upp till henne. Efter ett tag kom Isabelle tillbaka med ett bestämt ansikte. 
"Jag har tagit mitt beslut......”


Så hope you like it ;)
Ni vet vad ni ska göra :)
Vad tror ni hon svara?

Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeeeeeeeer

2012-03-22 @ 16:12:15
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Aaaas bra Ebba! <3 :D

2012-03-31 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0