The Princess - Chapter 4

"Så ni körde hårt igår?" frågade Chaz denna gång och Christian bröt ut i garv. Medan min rodnad blev allt större Justin drog på sin tröja och la sig bredvid mig. Alla andra skratta.
"Gumman du är söt när söt rodnar" sa Justin och det gjorde det inte bättre så jag bara kysste honom. Han log mot mina läppar så jag börja skratta.
"Men vad ska vi göra?" frågade jag.
"Vet inte, kolla på film?" frågade Caitlin.
”Ja, vi kan kolla på Sherlock Holmes” sa jag och log. Alla nickade och gick ner ingen orkade fixa snacks så vi börja bara kolla. Ungefär i halva filmen somna jag i Justins knä.


Jag kände att Ella hade somnat och jag var trött så jag lyfte upp henne i min famn.

”Jag och Ella som sover går och lägger oss” sa jag och flina.

”God natt” sa alla och jag gick upp. Jag la Ella i sängen och kollade på min skönhet som jag hade framför mig. När jag tänkte tillbaka när jag var kär i henne log jag tänk att jag äntligen har henne i mina armar.

”God natt min skönhet” sa jag och tog av mig tröjan och byxorna och kröp ner bredvid henne. Och somnade på direkten med Ella i mina drömmar.

*

”Justin gubben dags att gå upp” hörde jag den mest betydelse fulla röst säga.

”God morgon Beautiful” sa jag och öppnade ögonen.

”Vill du ha frukost?” frågade hon och jag nickade och hon tog upp en bricka med frukost.

”Va söt du är” sa jag och kysste henne och hon besvarade den. Vi åt under tystnad inte en pinsam utan en behaglig.

”Jag älskar dig” sa jag när vi hade ätit klart.

”Jag älskar dig också” sa hon och tog brickan och gick ner. Jag gick upp och drog på mig ett par utav mina mjukisar som jag hade här och gick ner.

”God morgon” sa jag och log mot Ryan, Chaz, Caitlin och Christian.

”God morgon” sa alla trötta. Jag gick fram till Ella och krama henne bak ifrån.

”Hej älskling” sa hon och log.

”Hej babe” sa jag och kysste hennes kind. När alla satt vi Ellas köksbord så öppnade Ella sin mun.

”Vad ska vi öra kom igen det är sommar lov” sa hon.

”Vi kan gå till stranden” sa Caitlin och alla nickade gillande. Caitlin fick låna bikini av Ella och killarna av Ryan. När vi kom ner hade Ella satt upp sitt hår i en tofs och hade Ray band glas ögon alla tog på sig sina skor och vi gick ner mot stranden. När vi kom ner så drog Ella av sig sina kläder och gick ner och kände på vattnet och hon kom tillbaka med ett leende.

Hon hade en rosa bikini utan band otroligt vacker om jag får säga det själv. När hon kom tillbaka till oss så la hon sig på sin handduk och slappnade av.

”Var vattnet kallt eller varmt?” frågade Caitlin Ella.

”Var vattnet kallt eller varmt?” frågade Caitlin mig.

”Sådär” sa jag och log mot henne.

”Okej” sa hon och rykte på axlarna och la sig bredvid mig. Killarna gick ner och bada och jag kollade efter dom. Justin var en underbar pojkvän han var som en ängel. Jag la mig ner och slöt ögonen och vaknade av nått kallt mot min hud.

”A, av mig du är kall!” skrek jag och alla kolla på mig.

”Men du var så het så jag tänkte att du behövdes svalkas lite” sa han och blinka.

”Jag går ner och badar, följer du med Caitlin?” frågade jag och hon nickade. Vi började gå men jag kände dom brännande på mitt ass. Jag vände mig om och öppnade munnen.

”Sluta stirra på våra ass!” skrek jag och dom kolla bort. Jag gick fram till Caitlin och vi gick ner till vattnet. Jag gick och gick tills det kom till midjan. Caitlin var redan i så det var bara jag kvar.



Kort jag vet men det blev i allafall nått ;) ska börja på nästa på mina anteckningar :)


Kommentarer
Postat av: Hanna<333

Bravo Ebba!!! :D <3

2012-03-30 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0