The Princess - Chapter 3

När Justin hade sjungit klart det han skulle så kom han och satte sig bredvid mig och drog upp mig i hans knä. Han pussa mig på kinden och jag log. Jag kollade bak på honom och han kysste mig.
"Jag älskar dig Ella" sa han.
"Jag älskar dig också" sa jag och kysste honom och dom andra Aww: ade. Jag gömde mitt röda ansikte i Justin hals grop. Men dom andra bara skratta åt mig sen börja Scooter prata.
"Justin du kanske inte behöver göra nått mer det här sommar lovet, vi kanske ska åka till Tyskland, Frankrike och sen Spanien" sa Scooter och Justin nickade.
"Men då går vi" sa Justin och alla nickade sen gick vi därifrån hand i hand. När vi kom ut ur byggnaden så gick vi till bilen.
"Kan inte vi hyra ett hotell rum och va lite ensamma ikväll?" frågade han och blinkade med ögat och örnen kom tillbaka i min mage. Men jag nickade och han la sin hand på mitt lår och smekte fram och tillbaka med tummen. När vi kom hem till mig så släppte han av mig.
"Kan jag ha på mig det här?" och frågan var riktad mot mina kläder.
"Såklart. Jag hämtar dig vid 8" sa han och log.
"Okej" sa jag och gick in. När jag kom in så kom Ryan ut i hallen.
"Vart är Justin?" frågade han.
"Han skulle och göra nått men han kommer ikväll" sa jag och log drömmande.
"Okej jag vill inte veta vad ni ska göra" sa han och jag blev hel röd i ansiktet. Jag gick upp i mitt rum tog av mig kläderna och gick in i duschen. När jag var klar satte jag på mig svart spets underkläder utan band, och det jag hade förut. Sen lockade jag håret. Jag kollade på klockan och den stod på 17.45 hjälp vad tiden går fort. En kvart senare plingar det på dörren, jag tar min väska och springer ner. Där nere står Justin och pratar med Ryan. Jag går in i köket och säger hejdå sen går jag ut i hallen och sätter på mig skorna.
"Hejdå" sa jag och pussade Ryan på kinden. Sen kysser jag Justin.
"Hejdå, och använd skydd" sa Ryan och mina kinder blossa upp och Justin skratta.
"Så vilket hotell?" frågade jag.
"Skulle jag säga det?" frågade han och jag skaka på huvet och han la sin hand på mitt lår. När vi kom fram så öppnade han min dörr som han alltid brukar göra. Vi går in på såklart Stratford dyraste hotell.
"Varför det dyraste?" frågade jag.
"Vad gör man inte för en skönhet som du" sa han och log.
"Men jag vill inte att du ska lägga ner pengar på mig" sa jag oskyldigt.
"Men tänk om jag vill det" sa han.
JUSTINS POV
"Men tänk om jag vill det" sa jag och log då hon suckade. Vi gick in i hissen och jag tryckte på knappen längst upp och log snett mot Ella. När hissen plinga och dörrarna öppnades gick bi ut och jag öppnade dörren till vårt rum och det var lite tänd ljus och rosen blad.
"Va gullig du är Justin" sa hon och gick in med mig i släpp tåg. Jag stängde dörren och gick fram till Ella. Jag drog undan hennes hår och kysste hennes hals och jag kände hur hennes hud knottrade sig och hon vände sig och pressade samman våra läppar. Kyssarna blev allt mer intensivare och båda ville ha den andra. Jag börja baka mot sängen och vi föll i utan att avsluta kyssen. Kyssen över gick till grovt hångel och hon drog av mig T-shirten och smekte min mage jag börja fumla med hennes tröja men tillslut drog jag av henne tröjan. Jag kysste henne längst halsen ner mot nyckelbenet och mellan brösten och stannade mellan brösten bara för att reta henne men fortsatte ner mot magen. Men helt plötsligt gjorde hon en rörelse så jag låg jag på rygg med en skönhet över mig. Hon kysste mig och min tunga var inne i hennes mun. Hon börja lirka på mina byxor efter ett tag var dom av så jag börja med hennes och jag kastade i väg dom. När dom var av så kollade jag på hennes kropp och den var underbar. När underkläderna var av så trängde jag in i henne och ett stön åkte ur hennes mun.
ELLAS POV
När våra underkläder var av så trängde han in i mig och ett stön lämnade mina läppar.
"Jag älskar dig Ella" sa han mellan kyssarna.
"Jag älskar dig också" sa jag och jag börja kyssa honom på halsen och sen nerför nyckel benet mot magen. Men han gjorde en rörelse och snurra runt oss så jag låg på rygg och han trängde ännu en gång in i mig och stönen lämnade mina läppar och han kysste mig ännu en gång. Han gjorde en rörelse bak och tryckte sedan djupare in i mig och jag tryckte in mina naglar i hans rygg. Som antagligen skulle lämna spår men just då ville jag bara ha honom.
*
jag öppnade mina ögon och kollade in i Justins fina ögon.
"Godmorgon Beautiful" sa han och kysste mig när jag skulle avsluta den så rulla han på mig och hans tunga åkte in i min mun. Han hade inte fått nog för ännu en gång trängde han in i mig och jag tryckte in mina naglar i hans rygg och ett stön åkte ur mina läppar.
"Godmorgon sexi" sa jag när han rulla av mig. Jag linda täcket runt mig och gick och drog på mig underkläder.
"Du är en vild katt i sängen kan jag bara säga" sa Justin bakom mig. Sen vissa han mig ryggen.
"Trodde aldrig att jag tog i så mycket" sa jag och Justin vände på sig och kysste mig.
"Tack för i går förresten" sa han och jag kysste honom som svar. Sen gick jag förbi och han smällde till mig på rumpan.
"You got a sexy ass" ropade han efter mig och jag gick in i badrummet.
"Vill du ha frukost?" frågade han och jag skaka på huvet.
"Bra för jag vill och orkar inte göra" sa han och log. När vi hade klätt på oss så gick vi ner till kassan och checka ut. Vi gick ut till bilen och han öppnade min dörr sen åkte vi till mig. När vi var framme klev vi ut och gick fram till dörren. Jag öppnade och klev in.
"Hallå? Någon hemma?" ropade jag.
"Uppe på rummet" ropade Ryan tillbaka sen storma han, Chaz, Christian och Caitlin ner för trappen.
"Ni behöver inte låta som om vi har en elefant hemma" utbrast jag då alla stod framför mig.
"Men vad gjorde ni da?" frågade Ryan och jag ignorerade frågan och gick in i vardagsrummet.
"Jag lovar jag kommer få reda" sa han och satte sig bredvid mig.
"Nej det kommer du inte" sa jag och log.
"Ja da" sa han och jag tog med mig Justin upp.
"Jag lånar duschen" sa han och jag nickade. Han gick in i duschen och kom sedan ut i bara jeans. När han leta efter sin tröja kom alla in i rummet.
"Nu vet jag vad ni har gjort" sa Ryan menande mot Justin rygg och jag la mitt tomat röda huve i kudden.
"Va jobbig du är" sa jag och han skratta.
"Så ni körde hårt igår?" frågade Chaz denna gång och Christian bröt ut i garv. Medan min rodnad blev allt större Justin drog på sin tröja och la sig bredvid mig. Alla andra skratta.
"Gumman du är söt när söt rodnar" sa Justin och det gjorde det inte bättre så jag bara kysste honom. Han log mot mina läppar så jag börja skratta.
"Men vad ska vi göra?" frågade jag.
"Vet inte, kolla på film?" frågade Caitlin.
”Ja, vi kan kolla på Sherlock Holmes” sa jag och log. Alla nickade och gick ner ingen orkade fixa snacks så vi börja bara kolla. Ungefär i halva filmen somna jag i Justins knä.

Sen gick jag in i badrummet och borsta håret. Precis när jag skulle ta mascaran så tog Justin den.

”Justin ge mig den” sa jag.

”Nej du är vacker utan” sa han och jag suckade. Vi gick ner för trappen hand i hand och gick in i köket.

”Hej mamma och pappa” sa jag.

”God morgon gumman och Justin kul att se dig” sa mamma.

”Kul att se er också” sa Justin och log. Jag tog fram det vi kunde ha på mackan och vi gjorde en varsin. Vi åt upp dom sen gick vi ut ur huset till Justins bil. när vi kom fram till studion hoppade vi ut ur bilen och gick in.

”Nemen är det inte Ella?” frågade Alfredo och jag nickade jag sa hej till alla och satte mig i soffan.


När Justin hade sjungit klart det han skulle så kom han och satte sig bredvid mig och drog upp mig i hans knä. Han pussa mig på kinden och jag log. Jag kollade bak på honom och han kysste mig.
"Jag älskar dig Ella" sa han.
"Jag älskar dig också" sa jag och kysste honom och dom andra Aww: ade. Jag gömde mitt röda ansikte i Justin hals grop. Men dom andra bara skratta åt mig sen börja Scooter prata.
"Justin du kanske inte behöver göra nått mer det här sommar lovet, vi kanske ska åka till Tyskland, Frankrike och sen Spanien" sa Scooter och Justin nickade.
"Men då går vi" sa Justin och alla nickade sen gick vi därifrån hand i hand. När vi kom ut ur byggnaden så gick vi till bilen.
"Kan inte vi hyra ett hotell rum och va lite ensamma ikväll?" frågade han och blinkade med ögat och örnen kom tillbaka i min mage. Men jag nickade och han la sin hand på mitt lår och smekte fram och tillbaka med tummen. När vi kom hem till mig så släppte han av mig.
"Kan jag ha på mig det här?" och frågan var riktad mot mina kläder.
"Såklart. Jag hämtar dig vid 8" sa han och log.
"Okej" sa jag och gick in. När jag kom in så kom Ryan ut i hallen.
"Vart är Justin?" frågade han.
"Han skulle och göra nått men han kommer ikväll" sa jag och log drömmande.
"Okej jag vill inte veta vad ni ska göra" sa han och jag blev hel röd i ansiktet. Jag gick upp i mitt rum tog av mig kläderna och gick in i duschen. När jag var klar satte jag på mig svart spets underkläder utan band, och det jag hade förut. Sen lockade jag håret. Jag kollade på klockan och den stod på 17.45 hjälp vad tiden går fort. En kvart senare plingar det på dörren, jag tar min väska och springer ner. Där nere står Justin och pratar med Ryan. Jag går in i köket och säger hejdå sen går jag ut i hallen och sätter på mig skorna.
"Hejdå" sa jag och pussade Ryan på kinden. Sen kysser jag Justin.
"Hejdå, och använd skydd" sa Ryan och mina kinder blossa upp och Justin skratta.
"Så vilket hotell?" frågade jag.
"Skulle jag säga det?" frågade han och jag skaka på huvet och han la sin hand på mitt lår. När vi kom fram så öppnade han min dörr som han alltid brukar göra. Vi går in på såklart Stratford dyraste hotell.
"Varför det dyraste?" frågade jag.
"Vad gör man inte för en skönhet som du" sa han och log.
"Men jag vill inte att du ska lägga ner pengar på mig" sa jag oskyldigt.
"Men tänk om jag vill det" sa han.
"Men tänk om jag vill det" sa jag och log då hon suckade. Vi gick in i hissen och jag tryckte på knappen längst upp och log snett mot Ella. När hissen plinga och dörrarna öppnades gick bi ut och jag öppnade dörren till vårt rum och det var lite tänd ljus och rosen blad.
"Va gullig du är Justin" sa hon och gick in med mig i släpp tåg. Jag stängde dörren och gick fram till Ella. Jag drog undan hennes hår och kysste hennes hals och jag kände hur hennes hud knottrade sig och hon vände sig och pressade samman våra läppar. Kyssarna blev allt mer intensivare och båda ville ha den andra. Jag börja baka mot sängen och vi föll i utan att avsluta kyssen. Kyssen över gick till grovt hångel och hon drog av mig T-shirten och smekte min mage jag börja fumla med hennes tröja men tillslut drog jag av henne tröjan. Jag kysste henne längst halsen ner mot nyckelbenet och mellan brösten och stannade mellan brösten bara för att reta henne men fortsatte ner mot magen. Men helt plötsligt gjorde hon en rörelse så jag låg jag på rygg med en skönhet över mig. Hon kysste mig och min tunga var inne i hennes mun. Hon börja lirka på mina byxor efter ett tag var dom av så jag börja med hennes och jag kastade i väg dom. När dom var av så kollade jag på hennes kropp och den var underbar. När underkläderna var av så trängde jag in i henne och ett stön åkte ur hennes mun.
När våra underkläder var av så trängde han in i mig och ett stön lämnade mina läppar.
"Jag älskar dig Ella" sa han mellan kyssarna.
"Jag älskar dig också" sa jag och jag börja kyssa honom på halsen och sen nerför nyckel benet mot magen. Men han gjorde en rörelse och snurra runt oss så jag låg på rygg och han trängde ännu en gång in i mig och stönen lämnade mina läppar och han kysste mig ännu en gång. Han gjorde en rörelse bak och tryckte sedan djupare in i mig och jag tryckte in mina naglar i hans rygg. Som antagligen skulle lämna spår men just då ville jag bara ha honom.
*
jag öppnade mina ögon och kollade in i Justins fina ögon.
"Godmorgon Beautiful" sa han och kysste mig när jag skulle avsluta den så rulla han på mig och hans tunga åkte in i min mun. Han hade inte fått nog för ännu en gång trängde han in i mig och jag tryckte in mina naglar i hans rygg och ett stön åkte ur mina läppar.
"Godmorgon sexi" sa jag när han rulla av mig. Jag linda täcket runt mig och gick och drog på mig underkläder.
"Du är en vild katt i sängen kan jag bara säga" sa Justin bakom mig. Sen vissa han mig ryggen.
"Trodde aldrig att jag tog i så mycket" sa jag och Justin vände på sig och kysste mig.
"Tack för i går förresten" sa han och jag kysste honom som svar. Sen gick jag förbi och han smällde till mig på rumpan.
"You got a sexy ass" ropade han efter mig och jag gick in i badrummet.
"Vill du ha frukost?" frågade han och jag skaka på huvet.
"Bra för jag vill och orkar inte göra" sa han och log. När vi hade klätt på oss så gick vi ner till kassan och checka ut. Vi gick ut till bilen och han öppnade min dörr sen åkte vi till mig. När vi var framme klev vi ut och gick fram till dörren. Jag öppnade och klev in.
"Hallå? Någon hemma?" ropade jag.
"Uppe på rummet" ropade Ryan tillbaka sen storma han, Chaz, Christian och Caitlin ner för trappen.
"Ni behöver inte låta som om vi har en elefant hemma" utbrast jag då alla stod framför mig.
"Men vad gjorde ni da?" frågade Ryan och jag ignorerade frågan och gick in i vardagsrummet.
"Jag lovar jag kommer få reda" sa han och satte sig bredvid mig.
"Nej det kommer du inte" sa jag och log.
"Ja da" sa han och jag tog med mig Justin upp.
"Jag lånar duschen" sa han och jag nickade. Han gick in i duschen och kom sedan ut i bara jeans. När han leta efter sin tröja kom alla in i rummet.
"Nu vet jag vad ni har gjort" sa Ryan menande mot Justin rygg och jag la mitt tomat röda huve i kudden.
"Va jobbig du är" sa jag och han skratta.
"Så ni körde hårt igår?" frågade Chaz denna gång och Christian bröt ut i garv. Medan min rodnad blev allt större Justin drog på sin tröja och la sig bredvid mig. Alla andra skratta.
"Gumman du är söt när söt rodnar" sa Justin och det gjorde det inte bättre så jag bara kysste honom. Han log mot mina läppar så jag börja skratta.
"Men vad ska vi göra?" frågade jag.
"Vet inte, kolla på film?" frågade Caitlin.
”Ja, vi kan kolla på Sherlock Holmes” sa jag och log. Alla nickade och gick ner ingen orkade fixa snacks så vi börja bara kolla. Ungefär i halva filmen somna jag i Justins knä.

Her you got!! om ni vill ha mer så kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: ella aka elena

super bra

2012-03-19 @ 17:19:21
Postat av: Sara

Meeeeeeeeer

2012-03-19 @ 17:50:54
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Suuuper Ebbish! <3 :D

2012-03-30 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0