Life savior - Kapitel 8

När jag kom upp till mitt rum slet jag av mig mina kläder och satte på mig ett par shorts, ett linne med tryck som hade stora arm hålor, svarts keps och gråa Supras. När dom kom upp så öppnade Justin munnen först.

”Vad ska vi göra?” frågade Jag.

”Vi kan åka till mig kanske” sa Justin och alla nickade instämmande.

”Men vi måste åka med två bilar” sa jag och killarna gick mot Minglan medans jag och Caitlin skulle ta min ängel.



När vi kom fram till Justin måste Alfredo hört oss för han öppnade dörren och kollade storögt på bilarna. när vi klev ur bilarna så öppna jag munnen. 
"Alfredo du har sätt bilarna förut men ändå reagerar du så här. Varför?" frågade jag. 
"Jag kommer aldrig bli van" sa han och jag skratta. När jag skulle säga nått öppnade Justin munnen. 
"Never Say Never" sa han och flina nöjt åt Alfredo. 
"Ska vi stå har ute hela dan eller?" frågade Caitlin. 
"Nepp nu går vi in" sa Justin. 
"Snygga skor du har Rose är det Justins?" frågade han.
"Nej asso du ska se hon har en typ "hemlig" garderob som är fylld med kepsar och Supras" sa Justin och drömde sig bort. 
"Jag gillar denna brud hon är annorlunda" sa Alfredo och flina. 
"Ja du skulle se idag, hon hade typ bara nit kläder på sig. Hon dissade skolans populäraste tjej och skrek över hela parkeringen" sa Ryan och jag flina stolt. 
"Varför skrek du?" frågade Alfredo. 
"Dom stirra på mig så jag skrek att dom skulle sluta stirra på mig. Och jag lyckades för alla vände bort blicken" sa jag och log åt minnet. När vi kom in så kom Pattie ut i hallen. 
"Gick skolan bra?" frågade hon och vi alla nickade. Vi gick in i köket och sa hej till alla och sen fortsatte vi till Justins rum. När vi kom in så slog vi oss ner på hans säng och prata. 
"Rose varför har du aldrig gjort slut med Joakim?" frågade Caitlin. 
"Har aldrig vågat" sa jag. 
"Men gör det nu da" sa hon. 
"Okej, men jag gör det på mobilen, även om det inte är det snällaste så" sa jag och tog fram mobilen. Jag bläddra fram till Äcklet och tröck på grön lur och sen högtalare.


(Joakim=fet / stil Rose=vanlig)


Nemen är det inte min lilla solstråle.

Nej jag är inte din solstråle. 

Det ska vi bli två om, men vad det nått du ville eller du stör.

Ja jag ville säga att det är slut mellan oss två. 

Haha det var det roligaste jag har hört, men allvarligt vad vill du.

Joakim jag menar det vi är över. Jag älskar inte dig och du älskar inte mig du utnyttjar bara mig. 

När jag kommer till Atlanta ska du få se jag lovar.


Sen avsluta han samtalet och jag bara stirra på telefonen. 
"Caitlin du vet väll att han mena det han kommer komma" sa jag och svalde. 
Justins POV
"Caitlin du vet väll att han mena det han kommer komma" sa Rose och så rädd ut så jag gick fram till henne och krama om henne. 
"Rose glöm inte att vi finns här för dig" sa jag och hon log. 
"Jag är glad som har er" sa Rose och log. "Vi älskar dig också Rose" sa Chaz och hoppa på henne så dom föll till golvet. Ryan och Christian hoppade på dom medans jag och Caitlin höll på att dö av garv. När alla hade klivit av Rose så låg hon bara på golvet och andades för dom hade inte kunnat vars lätta. 
"Ni har ju dödat Rose" sa jag till grabbarna men dom bara flina. 
"Nej jag lever men man kan ju säga att dom inte är lätta iallafall" sa Rose och skratta. Sen kom jag på att jag skulle på turné. 
"Hör ni jag ska på turné om en månad" sa jag. 
"Va kul men hur länge?" frågade Christian. 
"Jag vet inte, fråga aldrig" sa jag. 
"Men det måste du veta dummer" sa Caitlin och slog till mig i bak huvet. 
"Vänta" sa jag och sprang ner. När jag kom ner så satt Scooter med mamma och några andra i köket. 
"Hur länge ska turnén vara? Och vart ska vi?" frågade jag. 
"I tre månader. Vi ska till Sverige, Danmark, Tyskland, Spanien, Frankrike och även Los Angeles även om det inte ligger i Europa. Men du ska även på intervjuer och sånt" sa han och jag kollade på honom och tog in allt han sa.

"Okej" sa jag och sprang upp. Jag öppnade dörren satte mig på sängen.

”Jag ska vara borta i tre månader, vi ska till Sverige, Danmark, Tyskland, Spanien, Frankrike och Los Angeles” sa jag och log stort.

”Nu är jag avundsjuk” sa Rose och muttra lite för sig själv.

”Men ni kanske får komma och hälsa på nån gång under turnén” sa jag och Rose sken upp.

”Hoppas det blir när ni är i LA” sa Rose och log.

”Jag ska vara borta i tre månader, vi ska till Sverige, Danmark, Tyskland, Spanien, Frankrike och Los Angeles” sa Justin och log stort.

”Nu är jag avundsjuk” sa jag och muttra lite för mig själv.

”Men ni kanske får komma och hälsa på nån gång under turnén” sa Justin och jag sken upp.

”Hoppas det blir när ni är i LA men ändå inte” sa jag och log. Jag saknade Melody väldigt mycket men inte Joakim.

”Varför vill du och inte?” frågade Caitlin.

”För att Joakim bor där. Sen varför jag vill dit det är för att Melody bor är” sa jag och log.

”Är Melody snygg?” frågade Chaz när han gjorde det så bröt jag ut i garv.

”Ja hon är snygg” sa jag och flinade.

”Singel?” frågade han och jag nickade bara.

”Hon är min!” skrek han.

”Om du krossar hennes hjärta krossar jag dig” sa jag hårt och han kollade med skräcken i blicken på mig.

Tre timmar senare:

Just nu satt alla hemma hos mig för att sova eftersom jag inte ville vara ensam.

”Ska vi göra som igår med bilarna eller stannar du hos mig?” frågade jag Justin.

”Vet inte, kanske ringer hit Alfredo och nån om jag får” sa han

”Såklart känn dig som hemma” sa jag och log mot honom.

”God natt allihopa” sa jag och sen föll i sömn.

*PIP PIP*

Jävla klocka tänkte jag och stängde av klockan och gick upp.

”Rose vad ska jag ha på mig?” frågade Caitlin bakom mig.

”Kom jag vet vad vi kan ha på oss” sa jag vi tog fram kläderna och satte på oss och varsina Supras.

(Bilden på kläderna)

Sen gick vi för att väcka killarna.

”Shit du fick på Supras på Caitlin” sa Chaz förvånat

”Jag har min egna lilla Swag du vet” sa jag och flinade sen gick vi ner för att äta frukost. Som vanligt åt Chaz jätte mycket men han plocka in allt.

”Hejdå Justin” sa vi alla då vi skulle åka till skolan.

”Hejdå, ses sen” sa han sen satte jag mig vid ratten och Caitlin bredvid mig och vi åkte i väg med min rosa hummer. När vi kom till skolan kollade alla som vanligt på oss men denna gången kom några killar fram till mig.

”Tja jag är Jones och detta är Nick” sa han och pekade på killen bredvid.

”Är det din bil?” frågade Jones som han hette.

”Japp detta är min” sa jag och tänkte precis gå med Nick stoppade mig.

”Men vad hände med den från igår da?” frågade Nick.

”Står i garaget med resten” sa jag.

”Hur många har du ?” frågade Jones förvirrat.

”Nio tror jag” sa jag.

”Shit du har mer än Vanessa” sa Jones.

”Okej kul att veta, men måste dra hejdå” sa jag och gick till dom andra.

”Vad ville dom?” frågade Caitlin.

”Dom frågade om mina bilar” sa jag uttråkat. Vi gick igenom skol dörrarna och blicken fastna på oss jag gick fram till mitt skåp och öppnade det kollade på schemat suck vi hade NO. Jag tog ut mina böcker och gick till Caitlin som stog med Chaz och Ryan. Sen gick vi vidare till NO salen. När läraren kom in och alla hade satt sig så öppnade han munnen.

”God morgon elever, vi har fått en ny elev till våran klass så du kan komma in” sa hon och igenom dörren kom……….


Hope u like it ;)

ja det blev inte så många bilder. och kommetera!!!!

Vem tror ni det är? den nya eleven? gissa på !!

ska börja på nästa nu :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

det är säketr joakim

2012-03-13 @ 19:17:51
Postat av: Sara

Joakim!!!

2012-03-13 @ 23:19:06
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror också på Joakim...

2012-03-14 @ 16:38:38
URL: http://adarkstory.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Åååå Ebba du e så himla GRYM asså!! Shit va bra dom e :) PussPuss

2012-03-14 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0