Life savior - Kapitel 11 The End

”You are my Life savior” sa hon och sen stängde hon ögonen och hon somna. Jag gick ut ur korridoren och gick ut ur porten. Jag mötes utav mitt crew och dom kollade på Rose.

”Hon sover bara” sa jag och log. Sen gick jag fram till polisen och dom tog Rose till en ambulans.

Jag gick fram till Melody som satt med dom andra.

”Hej mår du bra?” frågade jag.

”Jag mår bra han rörde mig inte men jag fick sitta och se på vad han gjorde mot Rose” sa hon och tårarna börja rinna.

”Vad gjorde han?” frågade jag.

”Han slog henne och våldtog henne” sa hon och grät sam tidigt.


Jag vakna upp i ett vitt rum och jag kollade mig omkring. Bredvid sängen satte Justin, Melody, Caitlin och dom andra. Jag log åt synen av att alla sov.

”Upp och hoppa sötisar” skrek jag och alla hoppade ur sina stolar och skrek så jag börja as garva.

”Du lever” skrek Caitlin och kramade mig.

”Jag lever” sa jag och log.

”Melody, hur mår du?” frågade jag försiktigt.

”Jag mår bra han rörde mig inte, men jag fick kolla på när han höll på med dig” sa hon och hennes ögon tårades.

”Kom här” sa jag och öppnade mina armar. Jag kramade om henne och sluta gråta.

”När får jag komma hem?” frågad jag och log snett.

”Idag, men vi måste till flyg platsen för att åka till Atlanta” sa Justin och log varmt.

När vi kom ut ur sjukhuset begav vi oss mot flyg platsen och där möte vi Justins crew. Vi gick mot Justins privat plan och gick in och satte oss. När alla hade satte sig och vi var uppe i luften så somna jag mot Justins axel.

”Rose vi har landat nu” sa Justin och skakade om mig. Jag öppnade ögonen och mötes av Justins fina ögon. Vi gick av planet och börja gå mot bilarna blixtarna gjorde ont i mina ögon. Men jag bet ihop. När vi kom fram till bilen hoppade vi in och där satt alla. Jag somnade igen för jag vaknade av att någon skaka mig och jag slog upp mina ögon och såg Justins ögon.

”Vi är hos dig nu, ska vi följa med eller ska alla åka till en själv?” frågade Justin och log.

”Dom som vill med får följa med in” sa jag och gick ut ur bilen men med hade jag Melody, Ryan, Chaz, Justin, Caitlin och Christian.  Jag låste upp och vi gick in direkt upp till mitt rum. Jag dumpa väskan på golvet och alla gjorde samma sak.

”Kan inte vi köra s & k?” frågade Caitlin.

"Jo det kan vi jag kan hämta en flaska" sa jag och sprang ner. När jag kom upp så satt alla i en ring och väntade. Jag satte mig ner och snurrade. Den kom på Chaz och jag fick ett stort smile.

”Sanning eller konka?” frågade jag.

”Konka” sa han självsäkert och jag fick ett ännu större smile.  
"Du ska kyssa Melody" sa jag och log. Hon gjorde som jag sa kröp fram till Melody och kysste henne.

”Get a room” skrek jag och båda hoppa till och satte sig på sin plats med tomatröda kinder men vi andra bara garva. Chaz tog flaskan och snurrade flaskan den kom på mig.

”Sanning eller konka?” frågade Chaz.

”Konka” sa jag och log.

”Du ska kyssa Justin” sa hon och jag rykte på axlarna och kröp fram till Justin och kysste honom. Jag kände hur våra tungor lekte med varandra.

”Nu är det våran tur, get a room” skrek alla och jag hoppade till. Och alla as garva åt mig. Jag satte mig på min plats.

”Kan inte du hämta godis?” frågade Melody.

”Kommer snart” sa jag och gick ner. När jag höll på där nere hörde jag nån gå ner för trappen så jag vände mig om och såg Justin.

”Rose, jag gillar du verkligen mycket du är så söt och snygg du är” mer kunde han inte säga för jag tog tag i Justins huve och kysste honom passionerat.

”Justin jag gillar dig också” sa jag och han kysste mig igen och släppte mig för att kunna fixa. När jag gjorde klart allt kysste jag Justin och gick upp med honom i släpp tåg. När vi kom upp satt alla och väntade jag ställde ner allt och Chaz var på godiset och Melody på chipsen. Vi fortsatte köra ett tag tills vi blev hungriga så vi gick ner gjorde lite mat och gick sedan upp. Vi borsta tänderna och sen så gick vi och la oss.

Detta var första gången jag ville att det skulle bli morgon för jag hade fått ett fantastik liv och ett fantastik förhållande med ingen mindre än Justin Drew Bieber.



Jag vet kort slut och en kort novel men jag har ingen fantasi för denna längre men jag har andra.

Det kommer INTE komma en epilog!!

Men kommentera vad ni tycker så får ni kapitel 1 på den nya novellen ( om jag är klar med kapitel 1)

Så kommentera ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jättebra! :)

2012-03-17 @ 23:03:09
URL: http://thatsmile.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Jätte bra Ebba, du skriver så bra så man tror ju nästan du e författare! <3 PussPuss

2012-03-19 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0