Life savior - Kapitel 10

Det var ingen mindre än Justin han själv. Jag sa peta på dom andra och peka på Justin och vi börja gå dit när vi kom fram så krama vi om varandra sen gick vi mot bilen. Framme vid hotellet fick jag, Caitlin och Melody dela rum. Jag gick in i rummet och slängde mig på sängen och pusta ut.


Jag tror jag somna efter det för helt plötsligt känner jag nått kallt mot min hud och jag sätter mig spik rakt upp. På golvet låg alla och as garva åt mig.

"Det var ju jätte kul" sa jag och skrattade sarkastisk.

”Okej, vi väckte dig för att vi ska åka till arean” sa Justin och log. Men när jag hörde att vi skulle åka så blev det fart i mig och alla kollade konstigt på mig men jag sprang fram till min väska och drog ut en stickade vit långarmad tröja, en rosa kjol med guldiga knappar, ett par rosa pumps och ett guldigt halsband. Jag tog med kläderna in på toa och bytte om.

”Nu är jag klar” sa jag och log stolt.

”Äntligen” sa Ryan och flina.

”Så lång tid tog det väll inte?” frågade jag.

”Jo det tog tio minuter” sa Melody.

”TIO minuter jag trodde att tjejer tog typ en halv timme på sig” sa Ryan.

”Men du, jag säger det igen det är mycket du inte vet om mig” sa jag och flina sen reste sig vi och gick mot hissarna. Justin kom upp vid min sida.

”Du är väldigt vacker” viskade han i mitt öra och jag rodnade.

”Tack” sa jag.

”Du är söt när du rodnar” viskade han igen och jag blev bara ännu rödare men han skrattade bara.

När vi kom in i hissen så kom jag bredvid Justin igen och vi åkte ner precis när alla skulle gå av så snuddades vårahand ryggar och han kollade på mig men jag bara rodnade. Han är väldigt söt om man får säga det själv snygg också. Men han kommer nog aldrig gilla mig tänkte jag. Vi gick in i bilen och begav oss till arean. När vi kom fram hoppade alla ut och gick in. När Justin kom ut på scenen så skrek fansen och man såg på honom att han verkligen gillade det han gjorde. När det blev för varmt frågade jag Melody.

”Vill du gå ut och ta lite luft?” frågade jag och hon nickade.

”Pattie, vi går ut och tar luft” sa jag.

”Var bara försiktiga” sa hon och log varmt och jag nickade. Vi öppnade dörren och den svala luften träffade oss.

”Helvete va varmt det är där inne” sa jag och skrattade. När vi hade stått där ett tag kände jag att vi var iakttagna och helt plötsligt kom det nått över min mun och jag svimmade………….

Jag hade precis avslutat med Baby och nu var jag inne i min loge och bytte om. Dörren öppnades och alla förutom Rose och Melody.

”Vart är Rose och Melody?” frågade jag och alla rykte på axlarna.

”Dom gick ut för det blev för varmt, men det var ett tag sen” sa mamma bakom mig. Jag drog på mig en munkjacka och gick ut men dom var inte där. Det ända jag hittade var två vita dukar jag lukat på dom men det lukta inte gott. Så jag gick in.

”Vad luktar det här?” frågade jag mamma kom fram och lukta.

”Vart hitta du dom?” frågade hon.

”Utan för dörren, vad kan man göra med dom?” sa jag lite förvirrat mamma gick fram och pratade med Caitlin sen satte hon duken framför munnen och näsan och Caitlin svimmade.

”Det kan man göra” sa hon.

”Men var är Rose och Melody?” frågade jag men fick inget svar. Men alla börja gå runt och leta med ingenting spår efter dom. Det vibrera i min fika jag tog upp mobilen och det stog

Melody :)

Hej Justin hoppas du läser men snälla hjälp oss jag och Melody är i nån slags gammal källare i LA tror jag. Det är Joakim som har oss så hjälp! / xoxo Melody och Rose.

Stog det och panik växte för varje ord.

”Mamma!” skrek jag och sprang mot min loge där inne satt hon och några mer.

”Jag fick ett sms” sa jag och räckte fram min mobil.

Jag vakna på något kallt.

”Äntligen är du vaken” sa en bekant röst.

”Joakim vad vill du?” frågade jag och kollade på Rose som låg sängen fast bunden. Jag skulle resa på mig men jag satt också fast.

”Jag och Rose ska ha lite kul, medans du ser på” sa han och linka med ögat men jag kollade bara äcklat på honom.

”Var är jag” sa Rose.

”Med mig” sa Joakim och gick fram till sängen och börja ta sig kläder och samma sak gjorde han på Rose och jag såg hur Roses tårar rann och jag satt helt hjälp lös sen kom jag på att jag hade min mobil så jag knappade in ett meddelande och hoppades at dom hittade oss. Jag väcktes utav att Rose skrek jag kollade snabbt dit men ville inte s det som Joakim gjorde med Rose hon skrek mer och mina tårar börja rinna. När Joakim var klart kläde han på sig och satte på Rose sina underkläder som vanligt. Hon kom tillbaka med mat men Rose ville inte äta så han slog och slog henne. Mina tårar rann ner för kinderna.

Poliserna stog i min loge och kollade på allt vi hade och spårade även smset jag fick.

”Vi har spårat det!” skrek en utav poliserna.

”Vart är dom?” frågade jag. Dom sa det jag Ryan, Christian och Chaz sprang mot bilen och hoppade i. jag starta motorn och körde i väg. När vi var framme stog vi utan för en port jag gick och öppnade tände lampan och kollade runt. Jag hörde hur nån skrek och jag kollade mot en stor dörr vi gick mot dörren och öppnade den tunga dörren och skriken blev allt högre. Vi kollade på varandra och sen började vi gå i korridoren när vi gick blev bara skriken högre och högre för varje steg vi tog.

Vi stog utan för en dörr och där var skriken som högst, jag drog i handtaget men det var låst. Jag tog sats och slog upp dörren där inne fick jag se Melody sitta i ett hörn och tårarna rann ner för hennes kinder. När jag kollade rakt fram så låg Rose i ändas underkläder på en säng fastbunden och Joakim stå framför henne och slog till henne. Bredvid dörren låg det en planka jag tog upp den och slog honom i huvet och han föll i hopp.

”Ring mamma och säg att vi har hittat dom” sa jag till Chaz och han gick i väg.

”Ryan och Christian hjälp Melody” sa jag och dom gick fram och knöt upp repen runt hennes och dom gick ut.  Jag gick fram till Rose och hon var alldeles blodig. Jag knöt upp repen runt henne och lyfte upp henne i min famn hennes ögon lock fladdrade till och hennes ögon öppnades. När hon så han det var jag så öppnade hon munnen.

”You are my Life savior” sa hon och sen stängde hon ögonen och hon somna. Jag gick ut ur korridoren och gick ut ur porten. Jag mötes utav mitt crew och dom kollade på Rose.

”Hon sover bara” sa jag och log. Sen gick jag fram till polisen och dom tog Rose till en ambulans.

Jag gick fram till Melody som satt med dom andra.

”Hej mår du bra?” frågade jag.

”Jag mår bra han rörde mig inte men jag fick sitta och se på vad han gjorde mot Rose” sa hon och tårarna börja rinna.

”Vad gjorde han?” frågade jag.

”Han slog henne och våldtog henne” sa hon och grät sam tidigt.


Hope you like it!!

Detta kapitel får ni för att Sara var snäll och KOMMETERA!!

Så vad händer nu?

KOMMETERA!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud vAd braaa

2012-03-17 @ 01:35:49
Postat av: Lilla jag <3

Du är grym på att skriva ;D Kapitel 2 är klart nu och nu får man följa justin också :D

2012-03-17 @ 20:31:53
URL: http://justinbswe.webblogg.se/
Postat av: Sara

Eller hur bara för att jag var snäll och kommenterade! Hahahaha skojar bara.

2012-03-17 @ 21:19:42
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Sara: Jag har kommenterat alla Ebbish inlägg :P



Suuper bra Ebba, MÅSTE ha en fortsättning ju :D <3 PussPuss

2012-03-19 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0