The Princess - Chapter 22

”Dom är här om fem så fixa det sista sen släcker vi” ropade han och alla fick fart och fixade. Fyra minuter senare var allt släckt och vi var gömda. Dörren öppnades och in kom Justin. Alfredo tände lampan och alla hoppade fram och skrek. ’GRATTIS’. Han stod men ett chockat uttryck innan det byttes till ett stort leende. Scooter, Alfredo Ryan och killarna gick fram och gratta honom och gjorde en bro hug. Han kollade runt i rummet innan den fastna på mig och hans leende blev större.
Han kom gåendes mot mig med ett leende. Caitlin och dom andra som stod vid mig hade redan gått.
”Saknat mig?” frågade jag och höjde på ögonbrynen.
”Om jag har” sa han innan han pressa ihop våra läppar. Han la sina händer på min midja och tryckte mig närmre.
"Aye Justin gör det senare" ropade Alfredo och jag log mot Justin läppar.
"Älskar dig" sa han och kollade mig i ögonen.
"Älskar dig också" sa jag och han log stort. Caitlin kom och satte sig bredvid mig och log.
"Justin det är ditt party ha kul jag sitter här" sa jag och log. Han tveka lite innan han kysste mig och gick iväg. Jag log efter honom och vände mig mot Caitlin.
"Har du kul?" frågade hon och log.
"Ja det är väl kul" sa jag och la mina händer på min mage.
JUSTINS POV
Jag hade druckit lite annars var det läsk. Jag är inte sån som super mig full. Vi hade dansat och spelat spel och haft kul. Jag kollade runt och såg sedan Isabelle som satt och drack en cola med Caitlin, Melinda och Gabbie tror jag dom heter. Dom gick i Isabelles fotbolls lag.
ISABELLES POV
Melinda och Gabbie satt nu och prata med mig och Caitlin.
"Vi saknar dig på fotbollen" sa Gabbie och suckade.
"Saknar det också" sa jag och log. Ett par händer sattes på mina axlar och jag titta upp. Justin fina leende visades.
"Har du kul?" frågade jag och log.
"Japp" sa han och böjde sig ner för att sen trycka samman våra läppar. Jag log mot hans läppar och kyssen avbröts. Jag slängde en blick på klockan och chockades.
"Gosh va fort tiden har gått" sa jag och skratta. Klockan var kvart i fyra.
"Älskling vill du åka hem?" viskade Justin i mitt öra och jag nickade. Vi ställde oss upp och sa hejdå.
Den 16 maj
Justin var i La för att göra lite konserter och jag i Atlanta. Jag ska åka till Caitlin för vi ska kolla på bröllops klänningar och sånt. Innan jag åkt till Spanien hade vi varit i Stratford och haft kul. Antonio stannar vid ett rött ljus och jag  kollade ner på magen. Den var stor. Barnet kan komma när som helst.
BILD
Mobilen börja vibrera. Jag tog upp den Älskling prydde skärmen. Jag tryckte på grön lur och satte den vid örat.
”Hej” sa jag.
”Hej det är Mama Jan” sa hon och skratta.
”Okej” sa jag och log.
”Jag har bara en fråga Justin vill inte tala sanning” sa hon och man hörde Justin muttra i bakgrunden.
”Okej” sa jag och skratta.
”Har han skrikit mycket när ni var i Stratford?” frågade hon.
”Om han har” sa jag och skratta.
”Okej tack för svaret, hejdå” sa hon.
”Hejdå” sa jag och la på. Det blev grönt så Antonio körde. Jag vände mig åt sidan och såg en stor bil komma mot oss.
”Stanna” var det sista jag han skrika. Men det var försent. Allt blev svart.
Han kom gåendes mot mig med ett leende. Caitlin och dom andra som stod vid mig hade redan gått.
”Saknat mig?” frågade jag och höjde på ögonbrynen.
”Om jag har” sa han innan han pressa ihop våra läppar. Han la sina händer på min midja och tryckte mig närmre.
"Aye Justin gör det senare" ropade Alfredo och jag log mot Justin läppar.
"Älskar dig" sa han och kollade mig i ögonen.
"Älskar dig också" sa jag och han log stort. Caitlin kom och satte sig bredvid mig och log.
"Justin det är ditt party ha kul jag sitter här" sa jag och log. Han tveka lite innan han kysste mig och gick iväg. Jag log efter honom och vände mig mot Caitlin.
"Har du kul?" frågade hon och log.
"Ja det är väl kul" sa jag och la mina händer på min mage.
Jag hade druckit lite annars var det läsk. Jag är inte sån som super mig full. Vi hade dansat och spelat spel och haft kul. Jag kollade runt och såg sedan Isabelle som satt och drack en cola med Caitlin, Melinda och Gabbie tror jag dom heter. Dom gick i Isabelles fotbolls lag.
Melinda och Gabbie satt nu och prata med mig och Caitlin.
"Vi saknar dig på fotbollen" sa Gabbie och suckade.
"Saknar det också" sa jag och log. Ett par händer sattes på mina axlar och jag titta upp. Justin fina leende visades.
"Har du kul?" frågade jag och log.
"Japp" sa han och böjde sig ner för att sen trycka samman våra läppar. Jag log mot hans läppar och kyssen avbröts. Jag slängde en blick på klockan och chockades.
"Gosh va fort tiden har gått" sa jag och skratta. Klockan var kvart i fyra.
"Älskling vill du åka hem?" viskade Justin i mitt öra och jag nickade. Vi ställde oss upp och sa hejdå.
Den 16 maj
Justin var i La för att göra lite konserter och jag i Atlanta. Jag ska åka till Caitlin för vi ska kolla på bröllops klänningar och sånt. Innan jag åkt till Spanien hade vi varit i Stratford och haft kul. Antonio stannar vid ett rött ljus och jag  kollade ner på magen. Den var stor. Barnet kan komma när som helst.
Mobilen börja vibrera. Jag tog upp den Älskling prydde skärmen. Jag tryckte på grön lur och satte den vid örat.
”Hej” sa jag.
”Hej det är Mama Jan” sa hon och skratta.
”Okej” sa jag och log.
”Jag har bara en fråga Justin vill inte tala sanning” sa hon och man hörde Justin muttra i bakgrunden.
”Okej” sa jag och skratta.
”Har han skrikit mycket när ni var i Stratford?” frågade hon.
”Om han har” sa jag och skratta.
”Okej tack för svaret, hejdå” sa hon.
”Hejdå” sa jag och la på. Det blev grönt så Antonio körde. Jag vände mig åt sidan och såg en stor bil komma mot oss.
”Stanna” var det sista jag han skrika. Men det var försent. Allt blev svart.

lol.. är jätte trött har gått 7,2 km !!!
Men ni fick detta för jag var snäll ;)
Det kanske kommer ett på söndag :D
Puss Puss o kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej Ebba bra kapitel och duktig du var som gick 7,2 km idag

Jag tycker att kapitlet var jätte bra.

2012-05-16 @ 15:53:09
Postat av: Hanna<333

Jätte bra Ebba! Fortsätt så här :D <3333 :*

2012-05-17 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0