The Princess - Chapter 21

Jag vet att Justin säkert ville va med men det kommer fler gånger. när jag var klar åkte vi hem och som vanligt öppnade Paul dörren.
”Hej farm..” tänkte jag säga men blev stum och stod chockad kvar.
Jag vet att Justin säkert ville va med men det kommer fler gånger. när jag var klar åkte vi hem och som vanligt öppnade Paul dörren.
”Hej farm..” tänkte jag säga men blev stum och stod chockad kvar.
”Justin!” skrek jag och sprang fram till honom.
”Isabelle” sa han glatt och krama om mig.
”Älskar dig” viskade jag i hans öra.
”Älskar dig mer” sa han och log stort. Han log mot mig och pressade sina läppar mot mina.
Saknat dig” mumlade jag mot hans läppar.
”Saknat dig mer” mumlade han tillbaka.
”Jag har saknat dig med” sa någon bakom mig. Jag vände mig och kollade på Alfredo med ett leende.
”Jag har saknat dig med” sa jag och kramade honom. Jag släppt han och kollade på Justin.
”Vilka är här?” frågade jag och log.
”Mitt crew, Caitlin och dom” sa Justin och log.
”Å vi går och säger hej” sa jag och log stort. Justin drog med mig till vardagsrummet där alla satt.
”Hej” sa jag glatt.
”Hej gumman” sa Pattie och krama om mig.
”Hej” sa Caitlin och hoppade på mig.
*
Jag och Justin låg nu i min säng och prata. Jag hade visat kläderna och han hade älskat dom.
”Älskar dig” sa jag och kysste ömt hans läppar.
”Vad för dig egentligen hit ska inte du jobba?” frågade jag Justin och log.
”Jag satt bara och dagdrömde på möten och så, mitt crew blev trötta på det så här är vi” sa han och skratta. Jag log mot honom innan jag kysste honom.
”God natt snygging” sa jag och la mig på sidan.
”God natt älskling” sa Justin och la sina händer på min magen.
*
”När måste ni åka?” frågade jag när vi alla satt i mitt rum.
”Ja det är snart jul så jag vet inte” sa Justin.
”Samma här typ” sa dom andra. Jag nickade och fick en ide. Jag höll in knappen farmor sagt att jag skulle håll in så jag kunde prata.
Farmor… kan inte alla fira jul här eller dom som vill?” frågade jag. Det tog en liten stund innan hon svara med ett skratt.
Ja jag fråga precis och dom ville, Jeremy, Jazmyn, Jaxon och Justins mormor och morfar kommer också” sa hon och skratta. Jag log stort och vände mig mot dom andra.
”Ni ska fira jul här” sa jag och log stort. Justin sken upp och kysste mig.
”Justin det är min syster” utbrast Ryan. Jag log mot Justin läppar och tar tag i hans nacke för att pressa hans läppar hårdare mot mina. Chaz och Christian brister helt plötsligt ut i skratt så jag kollar på dom. Ryan satt med händerna för ögonen och mulade massa saker.
”Ryan du kan kolla nu” sa jag och skratta. Jag är glad att jag fortfarande klassas som hans syster i hans hjärta även om jag inte är hans riktiga.
”Men kommer Jeremy?” frågade Justin och väckte mig ur mitt tänkande.
”Japp, han, Jazmyn, Jaxon och din mormor och morfar” sa jag och log mot honom.
*
Idag var det julafton och alla var här. Jazmyn och Jaxon var jätte glada över att min mage var större än förra gången vi sågs. Nu var den väll också stor men den kommer bli större.
"...Gonna Be Bigger..."
Jag kollade mig i spegeln en sista gång och rättade till min vita klänning jag hade på mig.
Dress-girl-pretty-white-favim.com-401162_large
"...The White Dress..."
Jag log mot mig själv och gick sedan ner till dom andra som var klara. Justin hade ett par svarta jeans, vit skjorta, slips, och en svart väst till. Stiligt tänkte jag och log för mig själv.
”Hej beautiful” viskade Justin i mitt öra när jag kom ner.
”Hej handsome” sa jag och skratta. Vi satte oss ner i matsalen och börja äta av maten Emanuel gjort. Jag satte mellan Justin och Ryan. Chaz och Caitlin satt framför mig sen satt Christian bredvid Chaz. Alfredo fick sitta bredvid Justin. Och dom vuxna med små barnen satte bredvid Ryan och Christian sen ifrån oss.
*
”Kolla Isabelle det är prinsessor som du” utbrast Jazmyn glatt och visa upp en målar bok med prinsessor i. jag skratta och log mot henne. Jag hade fått ett vackert smycke av Justin. Pengar, böcker och annat. Nu satt jag och Justin i en fåtölj framför brasan själv. Dom andra var i matsalen. Vi hade lämnat alla när dom åt efterrätt.
”Älskar dig” viskade Justin och kysste min kind.
”Älskar dig med” sa jag och kysste honom.
”Vet du barnet kommer i maj någon gång, ungefär den 24” sa jag glatt.
”Vet du barnet kommer i maj någon gång, ungefär den 24” sa Isabelle glatt. Jag log och kysste hennes hals.
”Vad söta dom är” sa någon tyst bakom oss.
”Ryan om du försöker viska är du sämst på det” sa jag och Isabelle börja as garva.
”Jag är bra” utbrast han sur och satte sig i soffan. Dom flesta följde hans exempel och satte sig. Ryan öppnade munnen och en konversation börja. Isabelles djupa andetag kändes mot mitt bröst och jag kollade på henne, hon sov djupt. Jag reste mig upp med Isabelle i famnen.
”Jag går upp med henne” sa jag och mamma nickade. Jazmyn, Jaxon, mormor, morfar och Anne sov redan. Jazmyn och Jaxon gick och la sig först sen gick mormor, morfar och Anne och la sig. Jag gick ut ur vardagsrummet in i entrén upp för trappen och genom korridoren. När jag kom till hennes rum drog jag av henne kläderna och samma med mina. Jag lyfte på täcket och la mig under. Kysste Isabelles kind god natt och la mina händer på hennes mage.
Imorgon fyller jag år. Det är min 19 årsdag imorgon. Undra vad som händer då tänkte jag.
”Vad tänker du på?” frågade mamma och smekte min kind när vi satt och åt frukost. Vi hade åkt ifrån Spanien lite efter nyår. Vi hade var på ultraljud innan jag åkte också. Men nu satt jag här för både jag och Isabelle hade våra plikter att göra. Jag åt upp det sista och ställde mig upp för att ställa in tallriken i diskmaskinen.
”Justin glöm inte att du har en Photoshoot snart se ska du till studion och fixa” sa mamma innan jag gick upp för trappen in i mitt rum.
*
Vi satte oss i bilen efter Photoshoot.
”Så nu åker vi till studion” sa Alfredo glatt. Jag skratta och vi åkte i väg. Efter ett tag så stanna vi utanför huset.
”Så pop Star vi är framme” sa Kenny och gick ut för att hjälpa mig igenom papzen och fansen. Kenny öppnade dörren och blixtarna träffade ansiktet. Kenny börja putta bort alla och vi gick sakta men snappt fram. Jag stannade vid några fans och tog bilder och gav dom en autograf.
*
Jag stod i inspelnings studion och gjorde andra versen i Boyfriend.
’Tell me what you like yeah tell me what you don’t
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
I don’t never wanna fight yeah, you already know
I am ‘ma a make you shine bright like you’re laying in the snow
Burr
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
You could be my girlfriend until the ---- world ends
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind
Swaggie’
Tumblr_m1ejmz9wlj1r91uyxo1_500_large
Scooter, Alfredo, Kenny och resten som var där inne applådera. Jag hängde hörlurarna på ställning.
”Bra” sa Alfredo och dunka mig i ryggen.
”Justin det var allt för idag du kan komma tillbaka den 3 mars istället” sa Scooter vid mixer bordet.
”Okej” sa jag och gick ut med Kenny. Alfredo skulle stanna kvar och hjälpa Scooter med något.
Dom sista sakerna var klara i lokalen. Alfredo gav mig en high five och log.
”Äntligen” sa han och pustade sen ut.
”Så nu är vi klara” sa jag och alla nickade. Pattie var hemma med Justin och dom skulle komma imorgon. Men Justin trodde att han skulle på middag med crewet.
Jag hade på mig en vit pösig klänning med ett svart band som gick under brösten. Jag hade ett par svarta klackar och en svart skin jacka till. Jag hade plattat håret och gjort en naturlig sminkning.
577243_420274207986382_112896248724181_1730875_2023506101_n_large
(Tänk er brunt hår och att hon är meeeer gravid)
Vi stod i lockalen och väntade på att Justin skulle komma. Ryan, Caitlin, Chaz, Christian Nolan och några andra av Justins kompisar var här. Usher och en del kändisar var också här. Min mobil vibrerade, jag tog upp mobilen och Patties namn prydde skärmen.
Vi är på väg. Kanske där om fem minuter :)

jag log och ropade på Scooter. Han kom gåendes mot mig.
”Dom är här om fem” sa jag och log. Han nickade och vände sig om.
”Dom är här om fem så fixa det sista sen släcker vi” ropade han och alla fick fart och fixade. Fyra minuter senare var allt släckt och vi var gömda. Dörren öppnades och in kom Justin. Alfredo tände lampan och alla hoppade fram och skrek. ’GRATTIS’. Han stod men ett chockat uttryck innan det byttes till ett stort leende. Scooter, Alfredo Ryan och killarna gick fram och gratta honom och gjorde en bro hug. Han kollade runt i rummet innan den fastna på mig och hans leende blev större.
"...He's Smile Got Bigger..."


Detta kapitel var svårt att skriva.. hade ingen skrivlust alls -.-
Sl´krev till och med i skolan ;)
men kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Bra kapitel Ebba !!

2012-05-07 @ 22:27:51
Postat av: tessan

jättebra som vanligt och det menar jag verkligen!

kan inte vänta tills nästa.

och förlåt föratt jag inte kan kommentera varje kapitel.

2012-05-09 @ 20:13:21
Postat av: Matilda

SV: HEj! Vad glad jag blir :D ska uppdatera så snart jag kan, promis! Kram :))

2012-05-11 @ 21:45:03
URL: http://jdrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Julia

sjukt bra!

2012-05-13 @ 21:53:39
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Hanna<333

Jätte bra igen Ebba :D Snygga bilder också :D <333 :*

2012-05-16 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0